Saturday, April 23, 2011

誰家灶頭無癲婆

星期四,下午5點幾嘅放工時間,從灣仔上車番西環,無乜位,坐左喺上層最尾;之後陸續有人上車。。。

去到金鐘,一個肥佬嚟到上層,慢慢行埋嚟,原來前面已經全滿,剩低我側邊個位,佢行埋嚟坐低後我發現,原來佢後面緊貼一個四眼師奶(真係緊貼,完全比肥佬遮住);佢見無位,嘴“藐“左一野,跟住由左至右怒睥一番(當然先睥個肥佬),跟住竟然係企喺上層最後唔肯落番去喎,我都係第一次見有人企上層仲要企到最後架咋!


跟住,見佢好似好煩燥咁,眉頭夾得死烏蠅,成日整佢頂大黑帽,再唔係就R痕或者連環睇錶(10秒睇3次),每隔兩分鐘就轉下企果個位,行前兩步又行後一步。


架車行到中環交易廣場對面,呢個站之後就上highway直飛西環(呢段路需時只係5分鐘),突然有個空位,佢緊張地仆倒埋去坐低,但當架車上左highway只係兩分鐘左右,佢又神經質地行去落車(但未有站架喎),佢又變左企喺樓梯位囉~

點解而家真係咁多怪人嘅?真係癲婆多過7/11呀

10 意見:

卡臣 said...

佢無搞你要偷笑囉!

天天癲情

新鮮人 said...

乜你話你癲婆咁衰架?
你睇清楚人家一身高貴look, :o
仲帶頂英式淑女帽,
一望而知係名門貴族啦,
我哋哩啲下等人點會明人家諗乜嘢,
你咪被佢知道你話佢癲呀,
唔係人家請英皇御用大律師告到你甩肺呀!

naruto said...

卡臣:
Hehe

新鮮人:
點解係英皇嘅?

TY said...

佢呢一身造型....

ayclui said...

佢呢身造型又真係高咗DD...@@

邪留丸~ said...

咁今日有冇搭過海隧道巴士
見吓有冇奇人呀~
大叔

naruto said...

Ty:
你都想跟住嚟著喱?

Ayclui:
2019年春夏造型,佢行前左

邪小姐:
今日仲衰,唉

邪留丸~ said...

點衰法先...?

naruto said...

邪小姐:
寫緊,今晚埋嚟睇埋嚟睇

新鮮人 said...

吖~~
你仲問三問四喎,
係咪想被人告呀?
見你咁想知我話過你知嘞,
英皇紅呀,
你唔覺無記個個藝人唱歌都簽佢咩?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...