Saturday, April 2, 2011

廢廢廢廢廢相-下集

估我唔到呢,繼續廢呀。。。

1/小新老豆比公司裁員,美雅唯有擔起頭家,開麵包店賣包


2/有隻肉丸叫C丸,用咩野做架呢?大埔影架喎,大埔D居民代答好喎


3/city chain@三門仔


4/我要入會,我要入會呀


5/揀大厦叫地獄?比你估點解

10 意見:

卡臣 said...

5號相:
HELL = HELLO

l.minor said...

C丸 -_-"

Hell...咁你地搵到,有冇牛鬼蛇神係出邊架?

kam lam said...

嘩最尾個張好有X檔案同升降凶間既效果

L L said...

真係 HELL ?佢係指 basement ?

咩大厦黎架?

新鮮人 said...

你未夠老呀,
未入得老頑童會,
入住小頑童先啦!

supageti said...

2. C = 振興,依間老子號晌大埔好出名,係專賣丸既,就係咁解。仲有,老細對伙記好好,所以我都間中幫襯下。

5. 我都估係 HELLO ~~~

naruto said...

卡兄:
啱,佢會走字出hello,但得四個字位,所以呢連環快拍下,呢一刻係he'll,下一刻係ello,有d低能

L.minor:
有個師奶行出嚟咋喎

Kam lam:
驚驚

Laulong:
在灣仔

新鮮人:
多謝俾面

Supageti:
我心目中個c唔係咁解架喎

邪留丸~ said...

老頑童會!?
你唔係已經入咗會lu咩~
XD

naruto said...

邪小姐:
我入果個係靚仔club

瑤姑 said...

佢點解叫c丸我就唔知,但我知佢既豬骨濃湯貢丸真係好好好好食囉^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...