Thursday, April 21, 2011

新奇好玩又刺激嘅相簿

噚日講到,由烏蛟騰行去三椏村,影到D好野。。。

1/新奇-耳屎都識行
呢團好似耳屎咁係乜嚟架呢?識行架喎;我估係好多隻蟬嘅幼蟲痴埋一齊


2/新奇﹣蟻多“嬲”死象
美麗嘅鮮花下面,竟然係殺戳戰場



3/好玩﹣迷你蛛
超袖珍都比我影到


4/好玩﹣大隻佬
隻黑蟻成1cm咁長,好大隻呀


5/刺激﹣登登登櫈。。。蝠倒
行過一間荒廢小學,操場變左牛場,課室變左蝙蝠房,兩間房加埋過百隻,十個震撼呀


鍾意新奇好玩定刺激呢?今次夠卡娃依啦啩?

12 意見:

卡臣 said...

最後張「福到」真係睇到我眼突
今晚發惡夢啦一定!

邪留丸~ said...

驚到以後唔敢睇...
只係敢,亂咁留言~
好痕呀~~~~~
>_<

largeheadboy said...

啲願望唔要喇,畀返晒你喇
睇到毛管戙呀~

話時話,你啲耳屎咁架?

naruto said...

卡臣:
發夢見到福到,好意頭呀

邪留丸~ :
成日痕嘅?可能濕疹呀

largeheadboy:
好雪白好可愛呢

新鮮人 said...

白色一粒粒啲好似係植物的害蟲,
要出動殺蟲劑啦~~~
殺殺殺~~
唔係棵植物會死架!

估唔到啲蝙蝠會係啲咁光猛嘅地方瞓教,
以為一定係啲又黑又暗天濕嘅山窿添。

l.minor said...

其實我地最近影嘅野真係好似,我最近又有影到昆蟲之類嘅野,不過而家未夠數

最後張"福到"正呀,好like!!!

naruto said...

新鮮人:
間學校其實真係唔算好暗,唔知做乜lay哂喺度

l.minor:
咁等你D蟲相啦

TY said...

睇到毛管戙呀~ X2

我真係無諗過課室會成為蝙蝠俠既基地!!!!! 我諗我見到一定大叫!!!!!

ayclui said...

蝠倒--> 我like 喎~
不過d 耳屎就毛管戙d...成球虫卷卷下咁...嘔!

naruto said...

TY:
大叫:好正呀

ayclui:
我覺得好奇妙咋

邪留丸~ said...

閘閘...閘..
閘住你呀!!!
大叔 >_<

supageti said...

兩間房加埋過百隻,十個震撼呀?

如果你去到馬來西亞果個黑風洞,包你 heart attack!:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...