Friday, February 11, 2011

四和菜

第一道菜:滿肚腸肥
團年飯收到嘅禮物都未食到一半,開年飯又多幾盒,想唔變肥仔都幾難啦
多謝ellen,水仙花好靚,兩個頭有11枝槍,今日都仲好香,一朵都未謝;女兒節餅我會帶去影相食架啦
多謝maymay,蛋卷我會優先食左佢,驚佢遲左唔新鮮呀
多謝劉鄧,個十勝紅豆糕過年時我分兩日清左啦
多謝薯嘜,朱古力都清左
多謝大頭,不過呢,我唔識飲酒架,枝酒比左好爛飲嘅家姐
多謝萊,好大礶曲奇,唔肥至奇


第二道菜:虎虎生威
白泥遇到呢隻小貓貓,見到佢有三兄弟,外表全部一個樣,但睇真D,呢隻兩隻眼唔同色架,一隻彩藍一隻黃架


第三道菜:大“加”大利
蘋果頭條話大家樂大快活加價,其實,你細心D睇下,間間茶餐廳同酒樓個餐牌,一係就新印嘅,一係就貼哂貼紙改價錢,有人天真咁問過左年會唔會撕番個貼紙喎,你話呢?
西環間間加價唔在講,連我一向買開平菜果間菜檔,以為佢過年休息,今日睇真D,原來執Q左,已經係半年內第二檔;

大家準備好一齊捱呢個加價潮未呀?


第四道菜:家宅平安
約6-8個月前,隔離新住戶入伙,開頭以為係一雙年輕男女,後來證實只有個女嘅住喺度;
佢D鞋亂咁pat喺門口,即係阻住我;因為屋企好扯風,所以關門要用手拉住道門,唔係就會“鵬”一聲,佢永遠唔拉,經常嚇親我
佢喺屋企就講國語,但平時又講廣東話架喎
連隻狗都衰過人,行過就亂吠,但其實咁耐未見過隻狗,可能係錄音機嚟架咋
過年前,佢門口比人貼左紙,我問樓下D護衛,原來唔交租,比人迫遷;原來係租覇
過兩日,張紙撕左,但膠紙連4隻角一路喺度喎
過年靜哂,我估佢返鄉下過年
前晚,我去完阿媽屋企,見到有個男人喺佢門口撕番果4隻角,而地下有樽啤酒;
跟住聽到佢地嘈左幾句,隔一陣,個男人又番嚟猛襟鐘,跟住仲爆埋樽,我門都唔敢開呀,剩係聽到個男嘅猛咁講對唔住,而女嘅就講你冷靜D啦,咁鬼tvb D對白嘅

同管理處備左案,睇實D麻煩鄰居,唔交租就走啦,咪攪事啦~

17 意見:

卡臣 said...


你的鄰居好戲劇性喎
我會留意蘋果頭條
遲早會出事咁款

naruto said...

卡臣:
你而家叫做咒我呀?

largeheadboy said...

睇咗今日蘋果頭條
仲諗住你會走落街追擊添~

我隔離幾戶都有好大力關門,出親門口就有狗吠聲,然後又有人見有 lift 晨咁早會好大聲叫呀仔 hold 住,好彩仲未有租霸呢樣野。

係呀,前幾晚返屋企,有個我未見過佢佢又未見過我嘅師奶同一架 lift 出,大家都行同一方向,佢行先,我喺後,佢可能驚我想乜野佢,停咗喺度等我行先,眼神直頭覺得我係賊,之後當然冇理佢照行返屋企門口喇!我覺得佢係咪起碼應該打聲招呼又或者道個歉呢?佢啲眼神衰到哩~

naruto said...

largeheadboy:
我噚日食早左呀,miss左呀,激氣

個師奶梗係驚你會咩野佢呀,呵呵~

l.minor said...

你鄰居唔通係二奶?

小心d好~

我屋企樓下本身有間賣特別嘅凍肉/零食/調味料嘅店,新年前執咗,執之前幫襯咗佢地一次,又同佢地傾咗陣,因為加租加到離哂行~所以只好搬去屯門繼續營業,真可惜~

TY said...

真係好TBB對白喎! 我仲以為你個鄰居會漏夜執拾細軟著草添! 之前我隔離屋因為有人欠債,凌晨漏夜著草呀! 好彩無淋紅油果果D咋~~

btw,點解人地係屋企講國語你都知既?!!

naruto said...

l.minor:
小心緊架啦

樓下D舊舖頭無下又一間,跟住就多左好多地產店

TY:
D國語人講野好大聲架

ayclui said...

暖流版第一標題: 西環獨居大叔喜獲新年食物過節, 笑逐顏開~ 呵呵呵 :p

我隔離屋兩邊都乞人憎: 左邊果兩個老宅女成日掉包垃圾响門口半日都唔拎去垃圾房, 右邊果家係鬼"鼠"賊, 你有無見過人夜晚唔開燈喺廚房度煮飯? 慌死人知佢地喺屋企咁~

naruto said...

ayclui:
西環獨居大叔想要Ipad過節多D

邪留丸~ said...

好特別嘅喵咪喔~
:)
唔知佢哋睇嘅嘢,
會唔會唔同啲嘅呢?

naruto said...

邪留丸~:
果對咪係3D隱形眼鏡囉

lau2tang said...

四和菜呢個名詞你都識,曝露咗身份喇,大叔!

naruto said...

lau2tang:
比人知我係味吉陽一㖭

邪留丸~ said...

咁都俾你到...
@.@

服咗你lu~
:)

maymay said...

隻貓仔幾得意喎~~

naruto said...

邪留丸~:
你帶一邊紅一邊藍就會有3D效果架啦

maymay:
但係唔肯企定定比我影呢

卡臣 said...

唔係咒你
我意思係終於有日
個男會打女啫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...