Tuesday, February 22, 2011

官涌戲院

想寫好耐,舊年七月專登去。。。影相果次佢又搭哂棚,影左張打哂格嘅相番嚟,諗住搵次再去影完先寫呢一篇啦,結果,三月執笠啦~

好down呀,呢D童年,呀唔係,集體回憶又少一樣啦,香港最後一間咸片戲院嘅飛呀,有無人要趁最後幾日去儲番張呢?


以前,成日同朋友都會笑果D咸片名,覺得創意無限呀;
相入面果套講尼姑嘅,戲名叫”咸濕插埋尼“,比起以前改名嘅水準,真係差天共地呀!

30 意見:

Maisy Lam said...

咳咳咳,呢間戲院響邊架?
我以前有個舊同事,聽聞佢再之前份工係幫鹹片改名架,唔知佢睇過幾多部呢:P

l.minor said...

相入面果套講尼姑嘅,戲名叫”咸濕插埋尼“,比起以前改名嘅水準,真係差天共地呀!<- 因為你呢句,我笑咗5分鐘,重有流哂眼水...

有人問,你點知呢套野係講尼姑?XD...

l.minor said...

呢間戲院響邊架?x2

真係笑鬼死我,我重笑緊~

largeheadboy said...

我都有啲集體回憶添~
最有印象嘅片名到依家仲會攞出嚟笑下嘅叫《露毛者聽拉》,源自《盜墓者蘿拉》~

best actor said...

我覺得改咸片同寫馬經o既都係文化界達人。

Ebenezer said...

執埋?真可惜!

卡臣 said...

首推「廿二世紀插人兩鑊」

TY said...

呢間戲院響邊架?X3

以前D咸片名真係好好笑架! 而家真係連呢D創意都無埋!

naruto said...

Maisy:
戲院喺佐敦附近,柯士甸道行出海皮,童軍中心對面有條官涌街,咁就到架啦

改名我相信唔使睇哂套戲嘅

l.minor:
半夜咁開心,會瞓唔著架;你click大張相會見到張poster,入面有個尼姑架

戲院喺佐敦附近,柯士甸道行出海皮,童軍中心對面有條官涌街,咁就到架啦x2

largeheadboy:
《盜墓者蘿拉》都算好後期啦喎,你係咪咁遲熟呀?

best actor:
我覺得佢地填問卷調查職業果欄應該填專業人士

Ebenezer:
係呀,但係呢個年代真係邊個會去睇吖

卡臣:
我推:淫賤打“莊”機,有形有神,高境界呀

Tat said...

「簫塞豐乳中」係咪算係中期?

瘋膏 said...

未去過呢間, 睇你哋列舉的戲名已經勁笑。

CH Mak said...

典解更多吟都唔知道官涌lei个地方既?

naruto said...

Tat:
呢套我未聽過喎,但係好名好名

瘋go:
你都唔會去啦,下哇~

CH Mak:
我本來都唔知喎,我以為喺官塘果頭

unknown said...

我都好想去見識下....
「簫塞豐乳中」同「插班女同學」真係好hit ga!

naruto said...

馬田亨:
你果樣,入場查你身份證囉

ayclui said...

d 戲名真係令人嘆為觀止呀~
我都淨係聽過"咸濕打樁機","扑濕瑪莉"咋~

卡臣 said...

另外兩套:

放咗學,嘆番鑊

弊傢伙!地鐵有色魔

naruto said...

PoCaRi:
"咸濕打樁機"... 係喎,係咸濕,唔係淫賤喎

ayclui:
記得你都叻啦

卡臣:
我記得有套叫。。。”艇妹“,我地班同學喺大澳叫個女同學喺隻艇隔離影左張相,跟住番去哂相整左張”艇妹“poster送比佢,激到佢紮紮跳

L L said...

hahaha, 咸濕插埋尼?我閃.......埋去!

naruto said...

laulong:
閃入戲院睇戲呀?

Rempei said...

忍唔住都要講返句,有套叫"放咗學,嘆番鑊"好易記!

naruto said...

Rempei:
係講衰野先引到你留言架啫,呵呵~

l.minor said...

"咸濕打樁機","扑濕瑪莉"真係集體回憶,我淨係記得有個導演叫"蘇B"

maymay said...

第二樣唔見你地咁好記性喎

naruto said...

l.minor:
應該頒個金針獎呀,對電影業有貢獻嘅獎比作名果個人

maymay:
係啦,第二樣唔見“佢”地咁好記性喎

kam lam said...

我聽過一套都好澎湃,叫《西部大開發》!好有愛國情懷

Anonymous said...

有一套個名簡潔有力,叫《有毛有液》...

naruto said...

kam lam:
《西部大開發》。。。。好正呀:)

Anonymous:
真係佩服

l.minor said...

我死啦~笑死!

naruto said...

l.minor:
你根本就鍾意呢味野啦,睇一次笑一次

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...