Sunday, February 6, 2011

常滿 ﹣ 家中的一角

講嘅唔係米缸,噢!都唔係馬桶,新正頭唔講呢D架,講嘅係我筆桶。。。


唔計水筆,螢光,油性marker等,剩係計原子筆竟然都有18枝,難怪筆桶滿瀉


而18枝入面,一半都係免費嘅;去旅行酒店房果枝原子筆,通常我都攞走,好似上次去台北喜瑞,我就拎左兩枝啦~


呢枝布吉laguna,應該都用左7-8年,當時都未海潚


日本嘅東橫又有兩枝


N年前嘅台灣一樂園又有一枝


早排過澳門做野,等船時比旅遊局抽中做調查,事後送贈嘅紀念品


去bannershop門市,見原子筆任攞,我又攞左一枝,仲幾好寫㖭~


舊年抽中去太空館睇霍金,呢枝係入場紀念品,好睇唔好用


最高境界,呢枝唔知幾時攞,都唔知“任我行”係乜?


繼洗面膏之後,原子筆又犯同樣嘅錯,要揀兩枝出嚟重點用先得啦,見到免費任攞都要忍手呀~

你地有無數過擁有幾多枝筆呢?

20 意見:

卡臣 said...

我以前有儲酒店/酒廊的火柴盒
後尾扔哂...嗚嗚...

原子筆...我用muji, $6支,抵!

best actor said...

筆都係撻公司o既。 :o)

邪留丸~ said...

我都係用muji
正~

:)

新鮮人 said...

最高峰時超過四十枝,
不過多數係自己買了,
當中不少是螢光筆、箱頭筆!

black lab said...

我嗰D,緣來緣去,數就數唔到架喇,消耗得好快。而且我通常換筆芯唔換筆桿。

不過,你D筆,咁肥嘅?好唔好揸手架?

Ellen老師 said...

澳門及台北喜瑞.....我都有,肥嘟嘟,好揸手及好寫呀!

naruto said...

卡臣:
儲左多年嘅野,掉哂好肉痛架

Best actor:
以前返office我都係用私伙筆

邪小姐:
你要用筆架咩?

你用d刀刀鉗鉗架嘛

新鮮人:
加埋其他筆應該都有三十幾枝

Black lab:
肥果幾枝好楂架

Ellen:
你無東橫咩?

ayclui said...

筆都係撻公司o既 X 2
(擺明係欠咗我o架啦~)
數下都有成20支, 有D係酒店嘅~

supageti said...

我三個筆筒都插滿晒,大部份係買既。

星若 said...

經你這麼一提, 我反而想數下有幾多對襪! :)

瑤姑 said...

我屋企有150支咁上下=.=",有1半係未用過擺左O係文具箱,另外果1半既1半係寫唔出...

邪留丸~ said...

雖然成日俾佢哋話我唔識字... = ="
但我都要用架...

刀刀鉗鉗都係"對"俾老狗用啫,
都唔關我事~

largeheadboy said...

我有好多筆,但係好多支都無墨寫唔出
但係又唔知點解仲放喺度每次想寫野支支筆都無墨~

naruto said...

ayclui:
你廿枝我又廿枝,我地其實好嘥野呢

supageti:
三個筆桶,咁你實多過我啦

星若:
我個標題呢。。。”家中的一角“係連載架,我大把野係多到用唔哂:(

瑤姑:
寫唔出點解唔掉左佢呢?

邪留丸~:
刀唔關你事,果條喉管關你事啦卦

largeheadboy:
無墨一係換芯,一係掉左佢啦,屋企好大咩(不過睇相你屋企又真係好大)

Ellen老師 said...

又真係無東橫喎!
其實我屋企及学校個位都有好多筆!

naruto said...

Ellen老師:
我今晚喼,又搵多兩枝出嚟,我諗唔買唔攞都夠用三五年

ayclui said...

我地其實好嘥野呢 --> 某程度上係囉~

大把野係多到用唔哂 --> 不如攞去捐或者同人交換D有用o野丫~

我又搵下屋企有咩多到用唔哂先~

瑤姑 said...

趁大掃除掉左喇,有時急o係上黎拎上手又寫唔出,好忟架,haha

Karvitz said...

先講一句:貪心。哈哈

但其實我都有幾枝,而且仲幾有紀念價值的。

聶秀康 said...

我的筆都係增品,好似係速遞公司成盒扐泥!不過幾好用仲有藍、黃、白色添,酒店鐘意儲信紙,文具,當然吾少得筆!呢方面日本出品贏晒,至齊文具竟然係泰國某酒店連刨鉛筆機都有。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...