Wednesday, February 16, 2011

輪流轉,又到我病啦

今日好凍呀,已經唔出街,推哂見客,朋友食飯,涼都唔沖費事除衫冷架啦;

但下晝開始頭開紿痛,瞓左一野食埋必理痛都唔掂,仲有D想嘔㖭。。。

本來夜晚番老豆屋企食飯都番唔到,唯有落街睇醫生;


7:30pm去到診所,診所坐滿人,姑娘叫我8:00pm至番去;出去食碗白粥同腸粉,食飽左,個頭鬆反少少喎;

8:00pm番去,8:20pm至有得睇,醫生話都係感冒啦;睇見醫生個垃圾桶載滿“雪條棍“,一枝“雪條棍“$220,就知佢有幾發啦;

食左藥,而加又好似乜事都無,希望瞓醒暖番D啦;

make個wish,三月升番上30度

ps:立左春都仲咁Q凍,都唔知乜春嚟架

25 意見:

L L said...

三月30度太熱喇,廿五六度最好!

卡臣 said...

祝早日康復!

largeheadboy said...

祝早日康復! x 2

我怕熱多過怕凍,但係呢排晚晚都咁凍真係好辛苦,乜都冇心機做~

ayclui said...

祝早日康復! x 3
大叔梗係財多身子弱啦...

Ebenezer said...

你唔沖涼?會臭臭架!

去沖番個熱水涼啦,可能仲暖仲舒服呀:)

瘋膏 said...

好鍾意最尾嗰句~

你保重身子呀~

maymay said...

叫你買電氈又唔買,景係冷親啦,
睡前暖左被竇,跟住熄左至瞓,唔嘥電架,
要快d好番呀)))))))

l.minor said...

祝早日康復! x 4

係咪扮型著得太少衫呀?凍就著多幾件衫訓啦

naruto said...

laulong:
30已經係我底線,無價講

卡臣:
無痛啦,食左藥瞓左10粒鐘,啱啱起身咋

largeheadboy:
我凍到連強項都失手呀,即係廁所都無去

ayclui:
係財多先好~

Ebenezer:
唔使見人,費事除衫冷親

瘋go:
保緊架啦,多謝

maymay:
我日頭冷親呀,唔係瞓覺冷親呀

naruto said...

l.minor:
已經兔毛+羽絨啦,似乞兒多D,唔型

supageti said...

黎踢館呀!:p

make 個 wish:希望一年四季都係 18 度,已經係我底線,無價講。^0^

naruto said...

supageti:
如果香港全年得18度,我一定走左

韻味熊貓 said...

你會唔會有佐呀?

naruto said...

佛爺:
有左感冒菌

TY said...

祝早日康復! x5

香港...30度好熱架喎...最好18-22度啦~ :P

CH Mak said...

身子要紧,祝早日康复。

black lab said...

樓上某位朋友:病咗千萬唔好沖熱水涼呀!會activate d病毒,仲病得嚴重呀。沖溫水好喇。

火影大叔:如果你真係太凍,一日半日唔沖涼都無可奈何。雖然我就覺得有d唔衛生......

anyway,祝你早沾勿藥啦。(順便tag阿sa嘅歌)

naruto said...

TY:
30溫暖啦,未到熱

CH Mak:
我而家好似完全康復咁喎,係有D攰

black lab:
我啱啱沖左啦,唔係熱水係滾水,舒服呀

ps:沾唔沾藥真係“身不由己”。(我tag gigi嘅歌)

Ellen老師 said...

我黎make a wish先得~~~

邪留丸~ said...

多啲休息喇~

滾水!?唔係哇...
會好乾架!!
對皮膚唔好

= ="

naruto said...

Ellen老師:
幫我口呀?

邪留丸~:
保命定皮膚唔好,我揀保命囉;皮膚等夏天自然會好番

best actor said...

可能係財多身子弱。 :o)
多洗手。好好保重﹗

naruto said...

best actor:
有洗手,無洗腳啫

新鮮人 said...

多多休息!

3月上30度?
唔好啩!!!

Artman said...

好得番..證明$220指雪條棍都唔係白賺你囉.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...