Friday, February 4, 2011

快獸新春賀年時裝專輯

快獸為左同大家拜年,為賀年新裝費索思量,新年最緊要喜慶,所以佢揀左金色,以下咁多個造型,你覺得邊個最靚呢?

1/波斯王子look


2/天線cyber look


3/金牛look


4/僧侶look


5/摩囉差look


6/象鼻look


7/華麗晚裝look


8/優雅淑女look


9/金三角look


10/迷你裙look


ps;証明今日我幾悶吖~

20 意見:

Anonymous said...

how many have you eaten?

supageti said...

畀你激死 ~~~~ @@

maymay said...

哈哈,有創意,我鍾意~~

最鍾意摩囉差、華麗晚裝、迷你裙。

maymay said...

你今日冇去拜年咩?

L L said...

haha, 摩XX 最得意咯,不過因住俾人話你歧視呀!

邪留丸~ said...

個個造型都好得喎~
XD

邪留丸~ said...

但係...無兔仔look嘅??

快獸整嗰"兔女郎look"
都好喎~


XD

black lab said...

恭喜發財!兔年快樂!

我最鍾意摩囉差,不過一路拉落去,見到7、8、10就不停爆笑,好鬼唯肖唯妙。

不過......大煲喇,快獸有易服癖...

largeheadboy said...

強烈要求出兔女郎 look!

卡臣 said...

哈哈
好兆頭呀!
見到快獸

強烈要求出兔女郎 look!X3

我的心水:

摩囉差look
華麗晚裝look
迷你裙look

naruto said...

無名:
8-9粒

supageti:
新正頭,死死聲,吐口水講過

maymay:
創意呢,真係要休休閑閑先會出現;
咪喺老豆屋企無野做囉

laulong:
摩X差呢個詞我唔覺得歧視囉

邪留丸~:
兔女郎look。。。睇下幾時有時間就試下啦

black lab:
快獸係一個多元化嘅藝人,造型多變啫

卡臣:
睇下幾時有時間就試下啦x2

largeheadboy:
你自己扮啦

Ellen老師 said...

怏獸会唔会好污糟~~~成身朱古力喎!

新鮮人 said...

一張糖紙都可以搞咁多花款,
有意思呀!

祝你兔年行大運,
身體健壯如牛呀!

星若 said...

個個造型都好喎, 睇得都開心。新一年祝你創意滿盈, 財富滿屋!

ayclui said...

強烈要求出兔女郎 look!X4

我的心水:

摩囉差look --> 似喬寶寶
華麗晚裝look --> 似容祖兒
金三角look--> 個表情好攪笑~

大叔, 呢篇blog 我比98分, 勁開心~

supageti said...

乞!吐!大吉利是!Touch Wood!

原來你鍾意食金莎 ~~~

TY said...

哇!原來快獸女裝咁靚既?!!! 我鍾意 五,七同八呀!

希望大叔同快獸兔年都開開心心, 身體健康,萬事如意! 記得要拍多幾輯靚相呀!

強烈要求出兔女郎 look!X5

naruto said...

Ellen 老師:
抹乾淨張糖紙至玩架

新鮮人:
祝你新春大吉,先知光覺,人見人愛

星若:
祝你升職加薪,藥煲遠離

Asylui:
怕左你地,兔女郎今晚出,攞埋果兩分

意粉:
其實我唔係好食朱古力

Ty:
兔女郎嚟緊啦,快獸今晚挑戰極限,密切留意

lau2tang said...

勁呀!快獸有你呢個經理人,實攞硬金像獎嘞!

naruto said...

lau2tang:
金草莓就有份

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...