Saturday, February 12, 2011

三星牛肉味。。。勁推介

鍾意食台灣牛肉麵,喺雜誌見到介紹, 見地點近我呢頭,見得閒會一會佢

舖頭有D吊腳,山道行上去,見到保德街就搵到;

我食呢碗叫三星牛肉麵($45),有齊牛𦟌,毛筋,牛肚,仲有三個湯底選擇,紅燒/蕃茄/麻辣,我揀左蕃茄底,從表面睇完全無蕃茄,原來碗底有茄蓉,有D酸酸甜甜,湯底夠濃,好好味;

另外叫左杯薄荷綠茶同樣一流($12),一定會帶鍾意牛肉麵嘅老豆去試下,試埋個魯肉飯



地址:石塘咀保德街13號A

14 意見:

l.minor said...

好食得黎,似唔似台灣牛肉麵呢?定變咗fusion牛肉麵先?

naruto said...

l.minor:
係好台灣食過嘅牛肉麵味

卡臣 said...

山道呀,搵日乘101去試吓

邪留丸~ said...

得閒村姑都出吓城,
去試吓先~
:)

phyllis said...

好吸引!!

largeheadboy said...

湯底濃兼番茄底,啱晒我呀~

karvitz said...

我反而係微博見到有人推介喎!

ayclui said...

嘩, 好遠...大叔不如一次過介紹多D附近嘅景點/食店等我當一日遊咁啦~

naruto said...

卡臣:
過來過來食啦喂

邪留丸~:
我呢邊都係另一條村啫

phyllis:
堅掂呀

largeheadboy:
無飲品送喎,啱你咩?

karvitz:
咁係值得推吖嘛

naruto said...

ayclui:
附近景色。。。無乜架咋喎,我試下搵啦

maymay said...

頂太空好吃定佢好吃呢?

邪留丸~ said...

邊條村!?
天神村呀~
XD

largeheadboy said...

加兩蚊又冇杯野食呀咁?

naruto said...

Maymay:
兩間都好食

邪小姐:
條褲村

Largeheadboy:
無呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...