Sunday, February 27, 2011

Facebook,facebook,幾時都要上facebook

有人會喺面書講一曰三餐食左乜,我覺得ok
有人會講下公司嘅怪事,趣事,我ok

但有d人係電話不離手,好似係身體一部份,內置一樣,唔係講電話就係上網,我成日想,無左個電話佢地係會死架;睇下呢個例子

今日呢,我去剪頭髮;剪之前去洗頭,我通常都合埋眼,但從眼尾見到隔離個"床位"郁嚟郁去,原來隔離比人洗緊頭嘅長髮大"突"眼女,拎住部iphone捽下捽下,又影相;十分鐘後 我洗完,行過"裝"下,果然係上Facebook....

我估....無人想知你洗緊頭囉,抖下啦,香港人

16 意見:

卡臣 said...

「唉瘋荒」吖嘛

unknown said...

當佢剪左好似我一樣嘅頭時,我相信都會忍唔住上facebook分享......

邪留丸~ said...

樓上馬兄弟,
你咁後生頭髮好快長返。
等吓喇~

算吧喇..."面書毒",
對任何人(包括me)嚟講...
已經中毒太深變成毒癮...

依家係睇吓你玩緊佢(面書),
定佢(面書)玩緊你啫。

supageti said...

以前遇到特別野會影低貼晌自己個卜,依家就即刻上載到面書就算。

晌外面無所事事果陣(即係依家等緊車)都會上網,通常都係睇/覆下自己卜留言同埋上朋友卜八下,又唔係淨上面書既。

理髮時我會 prefer 同周公傾下偈囉。^^

supageti said...

講開又講(橫掂搭車好無聊),尋日篇卜都係用埃窿依貓上既,埃窿已經天下無敵喇!呵呵!

supageti said...

頭先落巴士果陣,見到個阿姐仲顧住托住部埃 pat(注意係落緊巴士喎)撥下撥下仲誇啦啦啦!

Tat said...

唔知同時間,隔離位個位啊姐會唔會係自己的facebook寫出:
啱啱去洗頭,幾鬼衰呀,隔離位個阿叔係度扮瞓覺,不停昅過嚟喎,好彩有塊毛巾,如果唔係事業線都俾佢睇晒。

瘋膏 said...

我冇咗部電話, 會down到死...謝晒。

naruto said...

卡臣:
好似人腦比電腦控制左

馬田亨:
你呢D大事嚟架,無問題喎

邪留丸~ :
只可以減輕病癮

supageti:
我有時見D人為講電話落車仆親或者唔記得落車,我會笑出聲架

如果我試下喺面書寫“大便中,請比like”,會有幾多like呢?

Tat:
佢對眼娛樂金魚眼咁盯實個芒,佢乜都唔知架啦

瘋go:
有幾大件事吖,down乜鬼

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

真係too much…

尤其是家下o的人好鐘意check-in,就o黎入洗手間痾屎都要check-in.

Quincysuneo is in washroom.

過多十秒就會有人like…

多無聊。

supageti said...

我唔會畀囉 ~~~

largeheadboy said...

我又上 fb 先遲啲,out 唔 out 呀我~ :p

naruto said...

Quincy:
痾屎check-in,我like:)

supageti:
你咪就係孤寒囉

largeheadboy:
out過歐陽佩珊呀

maymay said...

我頭先去飲,同檯d人咪又係拎住部艾瘋係咁捽,人地主人家講緊野就尊重下啦唔該~~

naruto said...

maymay:
主人家講野。。。有時真係厠所位嚟架,hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...