Sunday, February 20, 2011

熱誠 由心?

呢個,個老婆實烤問個老公:佢邊個嚟架?唔識?唔識會對你咁好?你對得我住呀,離婚~(咪就係攪到人妻離子散囉)


呢個仲衰,好地地著埋人地制服,一係𥄫中人地阿媽,一係戀童癖


睇完我覺得史撈近應該係。。。多管 閒事,香港寬頻

15 意見:

maymay said...

香港寬痕,最多閒人

l.minor said...

香港寬X,嚇鬼死人

ayclui said...

香港寬X, 用咗頭痕

卡臣 said...

香港寬痕,扮哂熟人

naruto said...

香港寬x,鼻大吸塵

kam lam said...

hello我是你的潛水讀者:P
非常同意呀,我覺得個廣告好恐怖,十足係《孽緣》之類既劇情!

香港寬X,打搞路人

邪留丸~ said...

香港寬X,打搞史人



P.S.:佢連"過咗身嘅人",
都寄月結單囉...
> <

流料 said...

我都覺得個廣告好唔妥。表達訊息唔清潔。

香港寬x,窒到你暈。

naruto said...

Kam lam:
潛得耐都要上水吸啖氣架

邪小姐:
黑人憎呀

流料:
想表達熱誠用心,可以有好多方法囉

香港x頻,最鬼無能

L L said...

香港X頻,我正用緊

哎吔 ))))))))))))))))

l.minor said...

香港X頻,我正用緊 x 2

我覺得ok喎

supageti said...

就算世界上得番依間我都唔會用 ~~~

諗起一世唔收就扯火 ~~~

largeheadboy said...

香港寬 X,越 r 越痕~

maymay said...

香港寬痕,無聊到暈

naruto said...

laulong:
我針對廣告啫,咁好唔好用吖?

l.minor:
你OK個service定個廣告先?

largeheadboy:
咪R啦,搽油啦

maymay:
無聊到尿都無埋呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...