Wednesday, February 23, 2011

無聊填充題 ﹣ 第二集

死未?咁都有第二集呀。。。

無聊度*


無聊度**


無聊度***


無聊度****


無聊度*****


上一集可以喺呢度重溫,呵呵~

23 意見:

supageti said...

最尾果張好深呀!:p

unknown said...

最後果張我唔明呀!!!!

largeheadboy said...

做埋英文至全面吖嘛~

ayclui said...

做埋英文至全面吖嘛~ x2

eric said...

"蕉"花夕拾咁都比你諗到。。

卡臣 said...

張張都正呀
睇完之後
我充滿生氣和力量

naruto said...

supageti:
有幾深呀?

馬田亨:
讀者水平真低呀,咁都唔明;果棵係蕉花呀

largeheadboy:
盲丙:第四個lady gaga,英文嚟架

ayclui:
盲婆:第四個lady gaga,英文嚟架x2

eric:
easy la

卡臣:
睇到生氣,真對你唔住啦

新鮮人 said...

死了!

supageti said...

估唔到你都睇亦舒喎 ~~~

naruto said...

新鮮人:
使唔使搵個護士同你人工呼吸?

supageti:
無睇喎,關亦舒事咩?

瘋膏 said...

朝花夕拾係我favourite, 但俾你變蕉花...

naruto said...

瘋go:
蕉花沙律係我favourite

unknown said...

我相信有好多人都唔信,你唔好得罪佢地好wo!
(ps:有讀者發現你在我blog的留言,話估唔到你係噤嘅人.....呵呵)

naruto said...

馬田亨:
記你唔識囉

咪就係發現我係咁perfect嘅人囉

unknown said...

「真係唔知大叔係咁變態架!」<----唔係我講ga!

naruto said...

馬田亨:
人地意思我理解為。。。變態架,點會有咁perfect嘅人架

unknown said...

冇你噤好氣.....

l.minor said...

哈哈~燒度我身上..

第一張,要做埋英文至全面吖嘛

naruto said...

馬田亨:
喂!今日照左鏡未呀?

l.minor:
係呀,網絡世界好危險呀,燒到埋身都唔知架

ps:你嘅意見我會考慮嘅

black lab said...

大叔大叔,上面叫你做埋英文嗰位,我諗係想叫你將例如係圖一圖二嘅英文嗰行都轉埋咁意思呀。我都想咁樣建議。

best actor said...

蕉花夕拾﹐大叔都係專業人士﹗ :o)

naruto said...

black lab:
你估話咁易咩

best actor:
而家至知,攪錯呀?

l.minor said...

black lab:
係呀!

大叔:
無野難到你嘅~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...