Tuesday, February 15, 2011

無聊填充題

我其實係無聊定係天才呢?

無聊度*

無聊度**

無聊度***

無聊度****

無聊度*****





完:)

22 意見:

unknown said...

唉,噤大個人

卡臣 said...

勁鐘意!
又充實
我得到很多呀
多謝!

l.minor said...

睇完你填充,再加卡臣嘅留言,笑到明明訓咗都醒番(唔好諗個邏輯)

largeheadboy said...

無聊到爆呀
得閒就落下街吹下風喇

邪留丸~ said...

大叔...勁!!!!
無聊喎~
= =

ayclui said...

無聊...影貓貓好過啦~

新鮮人 said...

給人話有聊都幾有趣,
起碼有人留意自己幾無聊嘛,
哈哈哈~~

我喜歡你夠無聊!

eric said...

唔做棟篤笑真喺晒咗啦。

Ebenezer said...

哈哈,笑死!

難得糊塗嘛,幾過癮吖^^

Karvitz said...

我真係想衝過西環一巴摑醒你!哈哈哈哈

naruto said...

馬田亨:
你公司套依加有X咪仲無聊

卡臣:
係?得到D咩野呀?我自己都無野得到喎

l.minor:
咁到好過話睇到瞓著左嘅,我當你讚我,呵呵

largeheadboy:
中醫話唔好吹風呀

邪留丸~:
擺明架啦

ayclui:
咁不如出個無聊貓貓篇都好喎

新鮮人:
多謝~我咪就係有聊地無聊囉

eric:
同棟篤笑係兩樣野嚟喎

Ebenezer:
即係話我糊塗呀?

Karvitz:
我一腳伸死你㖭呀

supageti said...

無聊到爆呀 x 2
得閒就落下街祼下跑啦!哈哈!

naruto said...

supageti:
我連除衫沖涼都唔肯,你叫我裸跑?

maymay said...

我覺得你係一個無聊嘅天才.....囉

naruto said...

maymay:
呢個係天才嘅最高等級嚟架喎

ayclui said...

得閒就落下街祼下跑啦!--> 呢個得呀...
得閒就入廚房整下餸啦~

CH Mak said...

Tum ha nei hoi sum... nei hai tin choi :D

卡臣 said...

我得到什麼?
我得到好大啟發
而家我睇乜都唔同哂角度
簡直係如脫胎換骨
記憶力好返

naruto said...

ayclui:
凍到唔想郁,煮公仔麵算數,仲係搵水淥唔煲水果隻

Ch mak:
我唔係細路,唔使tum :)

卡臣:
係?咁我要寫續集啦

supageti said...

連除衫沖涼都唔肯?

咁即係著住衫沖涼定係唔沖涼?@@

L L said...

其實係聯想力超強!

naruto said...

supageti:
無沖呀

laulong:
而加頭痛就強,乜都諗唔到

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...