Saturday, February 26, 2011

黑天鵝

呢套堅掂喎,不過原來係恐佈片,有D位都驚嚇,我嚇到嗌左兩野呀;劇情唔講,留番你自己去睇。。。


一向對有份競逐奧斯卡最佳電影嘅都會有避忌,因為通常都悶到出C,所以通常唔睇;但呢套藝術商業兼備喎,燈光剪接特技都一流,妮妲莉寶文更係入型入格,唔知點樣練番嚟,真係癲癲地,呢套見議要入戲院睇,我相信屋企睇會無哂氣氛囉

因為係抽獎番嚟嘅特別場戲飛,9:40pm開場,9:10pm到已經有近50人喺前面,但竟然要9:45pm先入得場,附近D人又嘈,我咁啱又病病地腳軟喎,只望快D有得坐低咋

我極力推介香港片商或者無線拍番套本地版,衛蘭做白天鵝,衛詩做黑天鵝,加埋盧宛茵做阿媽,盧覓雪做前輩,一齊上台跳,跳到台都震咁就正啦

中場有悶場扣左D分,呢套我比89

13 意見:

phyllis said...

我都睇左!! Natalie Portman又靚又做得好! 一定要入戲院睇! 勁推!

卡臣 said...

「藍潔英」做前輩啱數啲喎
仲有,戲中導演由「juno」來做(樣似吖嘛)

Sun Sun said...

我都同你講呢套掂啦, 我無呃你嘅!

naruto said...

phyllis:
好,一齊推

卡臣:
juno抬起衛蘭一幕,可能要吊威也至掂

Sun Sun:
我無話你呃我,我自己睇戲口味怪啫

瘋膏 said...

你的提議我笑到拍手。

naruto said...

瘋go:
係?咁快d搵人投資先

supageti said...

恐怖片唔啱我 ~~~

largeheadboy said...

恐怖片嚟架?咁我又要咪埋眼睇喎~

naruto said...

Maymay/largehead:
唔睇係損失

maymay said...

你將我當係師姐呀傻佬

naruto said...

Maymay:
我發燒食左藥,個腦停左,再燒就真係傻佬

l.minor said...

重要搵埋商天娥

supageti said...

你有邊日唔傻架?@@

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...