Thursday, February 24, 2011

呢個星期好忙呀~

21/2,星期一嘅早上

從facebook得知我贏左“大和號”嘅抽獎遊戲,獎品係戲飛兩張,開心


21/2,星期一嘅下午

去鰂魚涌開會兼順渡上MILK MAGAZINE office攞獎品,獎品係狗餅

行過見到街貓,諗起個袋有狗餅,比佢食,發覺貓係唔食狗餅架;但,我都唔食,唯有轉贈blog友 ogake嘅小狗B啦
(圖中係兩次嘅獎品)


21/2,星期一嘅黃昏

番屋企開信箱,見到兩封信,其中一封係我嘅回郵信封,即係話我又中獎啦,睇下係乜先,原來係黑天鵝,係之前新假期嘅抽獎遊戲,好開心;



另外一封呢,一開又係戲飛,原來係買本hongkong walker填左問卷調查又抽中,所以寄嚟枕邊冇情人戲飛,本書$8但贏左戲飛,好抵睇呀,一日中三套,開心到癲左



22/2,星期二嘅下午
我自己矇查查,blog友sunsun facebook告知,我中左“火影忍者”戲飛,得5個人中我都有份,yeah!


嚟緊呢個星期都要睇戲呀,好忙呀!

23 意見:

phyllis said...

你就好啦! 成日中獎...
我睇太和號瞓左1/3場...

卡臣 said...

長好彩!

naruto said...

phyllis:
咁都“比左心機”去抽架

瞓左?照計我睇慣日本D動漫,應該OK啩

卡臣:
希望啦

Tee said...

分半點福氣給我,不准留低我一個。

naruto said...

Tee:
你知道那答案快提示我

unknown said...

不如你試下買六合彩,中左可唔可以請我植髮?

naruto said...

馬田亨:
頭髮好快生番啦,使乜植呀?

ps:星期二買左唔中呀,聽日再買張啦

largeheadboy said...

抗通脹,靠晒你喇!

ayclui said...

真係要講一個字 - 服~
大叔你就好啦, 咁有抽獎命, 我呢, 包唔中囉 :(

我試過好努力咁填o架啦, 都唔得嘅~

lau2tang said...

大叔咁旺,唔好畀佢停,一於買多幾期六合彩啦!

naruto said...

largeheadboy:
通脹?抗唔到喎

ayclui:
我唔止努力咁填一排架

lau2tang:
一陣去買先

星若 said...

真開心! 仲要係好睇嘅黑天鵝。

naruto said...

星若:
黑天鵝指定地點時間架,要今晚過九龍睇呀

新鮮人 said...

你都玩好多抽獎遊戲喎,
我很少參加抽獎的,
一來無中獎運,
二來懶填FORM!

naruto said...

新鮮人:
因為知道唔填就唔會有機會中,所以有得填我會填,當玩咋嘛

TY said...

哇..好開心呀~~ 有得睇'黑天鵝'同埋'no strings attached'!
下次都學下你試下抽戲飛先.(雖然應該無你咁好運!)

Sun Sun said...

我真係覺得你分薄咗我嗰份囉, hahahaha

l.minor said...

你真有抽獎命,我抽親都係得條毛多

如果個抽獎係抽條毛,我會連毛都抽唔到

supageti said...

都係果句:傻人有傻福 ~~ 哈哈 ~~~

naruto said...

TY:
試下先啦

Sun Sun:
哇!你三套我都中唔到一套啦

l.minor:
你估我無睇你blog架,你抽到個旅行喎

意粉:
食左藥就無儍,唔好歧視

l.minor said...

我抽果d係10個quota,得11個人參加;而你抽果d係5個quota,但有幾百人參加,點同呢?

naruto said...

l.minor:
旅行喎,我就未抽過啦,我果D全部都細細份架咋

Sun Sun said...

但你呢次4套我先得1套喎....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...