Tuesday, November 16, 2010

澳門工作見聞六下集大結局

1/當你企喺門口做野,就成日有人嚟問路?問時間?問我地做乜?甚至問我地邊隻手機抵買?我真係無乜野識答喎!

但當有一次,有一雙約三十幾嘅男女問我同事:富都酒店喺邊便呀?
同事答唔知,我搶答:係咪即係富都賓館?
佢答係,我話:前面轉彎就係啦;
同事問我點解會知,因為貼橱窗有好多垃圾,而我係會儲齊一堆就拎去轉彎垃圾桶,所以知囉!(係呀,我連通街執垃圾都做埋呀)
同事話:佢兩個個樣咁心急,梗係去爆房啦

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

2/食飯時間唔多,兼攞住太多重野,只會見附近有乜食乜;食麵,ok好味,但杯檬茶,個底完全滾,比埋茶包加冰上枱,咁嘅凍檬茶,我真係第一次見咋喎

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

3/星期六晚,有三個工程部同事會留低過夜,但又要平又要近,點佢去富都又嫌三嫌四。。。
星期日,當我同佢地搭的士時,問佢地終於住邊間,佢地笑住咁講:文華(當然唔係果間)呀,哈哈;就係噚晚間舖對面咋
的士司機搭咀,果間好呀!二百零三百一晚,抵住呀,後樓梯仲大把女坐哂喺度,你地有無見到呀?
同事A答:無喎,我去睇過無喎(無啦啦又會去睇?呵呵)
同事B答:可能溫總嚟左掃哂啦
司機:係啦,一個人 掃哂(可圈可點呀);我以前呀,喺文華對面地盆做野,成日去搵佢地架,個個17,22
我:乜野17,22呀?
司機:梗係講年紀啦,揀梗係揀個後生架啦,XXXXXX(太四級,唔出得街)
同事A:個溫總遲唔嚟早唔嚟,係要噚日嚟。。。
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

4/入商場借”C舞間“,見到租兒時裝,發音真係同英文一樣,容小姐可考慮叫租兒

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
5/都有幾年無去澳門,今次週六日去,撞口撞面70%嘅人都係內地遊客,本來都想搵次過去影下相,但多人成咁,點影呀?


6/便民(聞)藥房?臭呀;令我諗起BB有便便嘅廣告

10 意見:

largeheadboy said...

XXXXXX
諗緊應該係邊六隻字~

上個禮拜我都差啲過咗去馬交拯救老細呀!

ayclui said...

杯冰火檬茶...飲完實聽痾xx...:p

supageti said...

依家澳門每處都人山人海,無晒小鎮風情,非必要都唔想過去。

卡臣 said...

租兒...rent a son 服務,鴨店其實

naruto said...

largeheadboy:
唔係六隻字,成段對話一百隻都有,使唔使打一百隻X?

你老細做左乜要你救?
點解搵你救?

ayclui:
咁又唔會有事,唔夠凍啫

supageti:
仲要係D打橫行嘅人㖭

卡臣:
早知入去見工啦

l.minor said...

1. 手機都有問?唔係呀?下午留留都要爆一爆?
2. O茶怕你唔夠味呀!
3. 你同事表面趕工程之喎
4. 容小姐巳全力澳門發展!
5. 多人成咁,又唔洗去啦!我都幾年無去lu
6. 便完就聞...

naruto said...

l.minor:
1.真係好騎呢架,求其搵人問,問左你會信咩?
2.真係唔夠味架喎
3.佢地好勤力,好好啦
4.係咩?全力架啦?
5.可能平日去會好D嘅
6.醒神

Maisy said...

有d咁平的住宿,係咪時鐘酒店黎架?

我諗平日都咁多人,我都諗過住一晚,第日一早去影。

naruto said...

Maisy:
賓館啦,唔知係咪時鐘喎

遲D清閒D都想過去影一次

largeheadboy said...

老細過咗去開會但係有啲技術上問題需要支援,不過最後搞得掂唔駛我去囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...