Friday, November 5, 2010

三六寫真+今日號外

成日寫貓,今日寫狗先。。。

1/八公hush puppy@西貢
西貢實在係狗嘅天堂,大街小巷都有人放狗,呢隻八公,主人行兩步,佢就行一步,睇住其他狗玩,唔捨得走囉

2/看門狗@鹽田
正確D講,佢係看島狗至真,因為夜晚島上無人,得番兩隻狗睇住個島,責任重大呀

3/看門狗@西貢
都係看門,但擺哂pose咁,唔做超模嘥哂

4/嘆世界狗@橋咀島
無狗繩似係野狗,但肥得得咁乾淨又唔似,沙灘曬太陽,嘆過你同我呀

5/黑白走狗@梅窩
兩隻野,主人一嗌,好似賽跑咁,好彩你快時我影得仲快

6/四小強@西貢
主人喺隔離茶餐廳飲茶,佢地就乖乖坐喺度等,抵錫呀!


號外:更抵錫嘅係,我拎呢張西貢四小強去參加milk嘅竉物相比賽,又贏左啦,今次我影狗,有貓糧啦卦!(今期登左呀,睇下,中間靚位呀~)

14 意見:

l.minor said...

今日出兩篇咁多?聽日是認真睇內容,病病地~

naruto said...

l.minor:
病就瞓啦,仲睇乜鬼blog

佚名 said...

有冇d更可愛既狗狗睇啊

largeheadboy said...

自己冇養貓貓狗狗
但係就成日因為佢地得獎喎~

星若 said...

相片中的四小強各有風釆,得獎實至名歸。恭喜晒! :)

supageti said...

四小強,好想一狗錫一啖,哈哈 ~~~~~ :p

卡臣 said...

喜歡4,6
6個張
靚到postcard咁

l.minor said...

勁呀!又攞獎!

上次影貓就俾狗糧,今次影狗應該俾番貓糧呀!(唔會俾魚糧呀?)

l.minor said...

睇blog係精神食糧呀!睇完今日巳差唔多好番

naruto said...

佚名:
aiya,嫌呢堆唔夠可愛呀?我再去影D可愛D番嚟

largeheadboy:
係呀,博大霧呀

星若:
希望繼續中架,咁就益到朋友D貓貓狗狗啦

supageti:
咦!你似乎鍾意狗多D喎

卡臣:
似postcard?跨D喎,係四隻狗本身靚啫

l.minor:
魚/狗/貓/龜/精神食糧都有人認頭,放馬過嚟

阿葉:
咦!創左啦喎,你要唔要人做design呢?

TY said...

人地話有最多like有洗面膏同backpack一個呀!!! 無貓/狗糧呀!


影狗就去彭福啦!!假日唔跑馬既日子勁多狗呀!! 我得閒都會去果樹架!希望你會影到我隻肥狗啦!!哈哈~

naruto said...

TY:
我果期係有寵物包OR洗面膏同backpack架

彭福去過一次啦,想再搵D新地方先,出年先再影過啦:)

ayclui said...

都係鍾意貓多D~

naruto said...

ayclui:
貓....仲有貨,快快寫埋先

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...