Sunday, November 21, 2010

一日三個獎

作為tvb fans,tvb生日即係我生日,所以19號果日我(本來)真係覺得好幸運

上晝約11:00,收到milk magazine email,我又中寵物相啦;其實對上一期都借相比朋友參加,佢都中埋。(似乎無乜人參加)

估下邊張相係我嘅?


下晝5:00,收到消息,抽中左“天凶之城”戲飛兩張


晚上8:15,出席一個小型攝影比賽活動,竟然有得上台攞獎,季軍呀,有獎金呀,$800呀,呵呵呵


完場,接到sms話朋友走左,時間就係8:15,心情好似坐過山車咁。。。

12 意見:

卡臣 said...

life is like a box of chocolate

troy said...

black chocolate
so bitter

largeheadboy said...

人生就係有咁多起起跌跌~

naruto said...

卡臣:
朱古力都唔錯呀,苦得嚟都係甜嘅

troy:
black chocolate,苦得嚟似有D中藥味,我又OK架喎

largeheadboy:
係呀,同D股票樓市一樣,唔通一味起咩,明嘅

maymay said...

屙尿果張係你嘅

naruto said...

maymay:
點解你咁醒嘅?

ayclui said...

小型攝影比賽活動嘅獎金打算點用呢?

supageti said...

我仲諗住估右邊中間隻貓貓添 ~~~ :P

naruto said...

ayclui:
打算用嚟買番D攝影器材,再參加其他比賽,yeah!

supageti:
我次次都係最中間個位呀,勁~

karvitz said...

其實人生無常,要快樂時就快樂喇!

咁....幾時唱K Jet :P

l.minor said...

老土d,歌都有得唱:

人生中有歡喜 難免亦常有淚
我地大家 在獅子山下相遇上
總算是歡笑多於唏噓
人生不免崎嶇 難以絕無掛慮....

naruto said...

karvitz:
要快樂就要唱K啦,即call你

l.minor:
近年林夕都寫埋唔少,但真係發生,總要時間消化

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...