Friday, November 12, 2010

星光大道上的民主女神

呢D遊客區,平時好少去,果日尖東食完午飯,見有時間,行過去貢下影下相,竟然見到民主女神像,咁開通而家?呆左幾十秒,影完至知原來係”香港電影金像獎“;打手掌果D就無乜興趣,但原來D石像做得幾靚架喎~

收音師雕得幾栩栩如生,靚

有賊船呀,搵石掟佢

遊客嚟到香港啿靚嘅海景,梗係要留倩影,見D龍友影緊呢位靚女遊客,我都唔執輸,影埋一份,呢張,我鍾意喎

9 意見:

largeheadboy said...

呢度我都成日行
睇完夜景至搭車返屋企架

瘋膏 said...

影相嗰日幾好天喎。

卡臣 said...

影最後張相的時候
你升咗上天呀?

l.minor said...

有高炒!有冇低炒?都冇女遊客相,中計!

supageti said...

靚女遊客晌邊樹呀?

naruto said...

largeheadboy:
咁閑情?

瘋go:
都OK果日

卡臣:
天橋呀

l.minor:
果個係女遊客嚟架

supageti:
最後果張囉,唔同年紀有唔同嘅靚囉

maymay said...

典解有d字大有d字細嘅?
其實呢,字大隻d好呀,唔駛我地呢d老人家睇得咁辛苦嘛~^^

naruto said...

maymay:
我留意下... :)

Maisy said...

咳咳,果d唔係石像,係銅像黎架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...