Monday, November 8, 2010

我最喜愛的餐廳﹣3

今次係pizza express,食開中環,去又一城睇戲,見開左間喺度,又唔多人,即刻幫趁呀

1/點左個瑪嘉麗塔皇后薄餅,貪佢話輕盈;脆卜卜,跟埋配菜沙律,好味

2/成日有朋友話邊間餐廳D麵包靚,果間D麵包正;呢間個麵包球就真係靚啦,直頭食到麵粉新鮮味,仲有三個醬你揀,牛油同香草都好夾

3/食pizza點可以無可樂

4/牛油果沙律。。。出事啦
想食牛油果先叫呢個沙律,但結果真係得兩至三舊,仲要唔大舊,但係薯仔呢,就十舊八舊兼大大件,而個菜呢,竟然唔夠新鮮喎,係我食咁多次未出現過架。。。。

部長禮貌地嚟問食物O唔OK,直接同佢講左對沙律嘅comments,佢竟然送一個甜品喎(啦,唔係鼓勵係唔係都話唔好食呀下)

甜品,佢地個朱古力出名得,今次揀左Chocolate Glory,好好味;朱古力蛋糕鬆軟,個朱古力濃到要慢慢嗒,加埋雪糕,好食到識飛啦

呢個送嘅。。。似係一舊甜嘅pizza,有D怪

三間最喜愛的餐廳有兩間係食pizza,證明我幾咁鬼佬口味呀真係

13 意見:

Sun Sun said...

呢間正, 我多數去尖沙咀亞士厘道嗰間.

best actor said...

睇到我都肚餓埋。
抄底左唔該先。

星若 said...

No.2 麵包球都係我至愛。

largeheadboy said...

好夜?冇乜人嘅?

naruto said...

Sun Sun:
我未去過尖咀果間喎

best actor:
鬼佬野,你邊唔係仲多咩?

星若:
真係多多都掃哂

largeheadboy:
星期一嚟架,七點左右

supageti said...

好似食過不過唔係我杯茶應該 ~~~

naruto said...

supageti:
我好似都無聽過你食pizza,你鍾意大X樂同日本餐廳多D喎

卡臣 said...

搵日試吓先

naruto said...

卡臣:
:)

TY said...

呢間真係好味! 通常去灣仔果兩間, 叫外賣pizza都叫佢!(雖然要加一, 但係好食過pizza hut多多聲!!)

l.minor said...

前幾年都有食,不過近年就冇咩lu,可能相對起California Kitchen 貴啦,不過,佢d野係好食

題外話,見親d鬼佬都一個人食一個,好鬼誇張!

supageti said...

我食 pizza 時你都未出世呀 ~~~ 摷番個卜,我真係食過依間嫁:

http://supageti.blogspot.com/2007/03/pizza-express.html

好食既野我都鍾意,只係我未遇到我認為好食既啫 ~~~

naruto said...

TY:
價錢比起pizza hut都貴多多聲喎

l.minor:
我後生時去pizza hut都係食一個架喎

supageti:
我食 pizza 時你都未出世呀。。。。。係呀係呀係呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...