Saturday, November 27, 2010

究竟去邊好呀

話去旅行講下講下就講左幾個月;

日本一向係首選,但滙率真係好貴,擱置

泰國一向係我鄉下,但對D紅衫軍間中又攪攪鎮,有D不安全感;但蘇梅都仲係想去嘅

以為益哂台灣啦,一打風幾架車失踪,又驚驚地喎

菲律賓D島仔本來屋企人大讚,又發生恐佈人質蠢總統事件,擱置

本來都對韓國麻麻,但見友人去韓國話都幾好玩喎,點知即日就打仗啦,使唔使咁邪呀

我而家想去西班牙,我睇下嚟緊西班牙係咪有事發生(但講得嚟都出年啦)

大家仲有無其他推介呀(大陸唔諗)

14 意見:

卡臣 said...

syndey?

邪留丸~ said...

香港~

XD

Ellen老師 said...

有朋友下月去沙巴、汶萊
又有朋友將会去星加坡出張

naruto said...

卡臣:
咁我對new zealand興趣大D,但好貴架

邪留丸~:
去離鳥避世幾日都唔錯架

Ellen老師:
無乜吸引力,除左夠暖

best actor said...

去溫哥華滑雪﹖
昆士蘭大堡礁﹖

L L said...

唓,以為你不設留言,原來喺個公仔度!

去南亞喇,印度或者柬埔寨都好,夠暖,不過印度都唔平,唔去喀什米爾好嘥,但去埋就一定過皮嘢,我依家仲諗緊。

naruto said...

best actor:
溫哥華滑雪?。。。哇,我怕凍喎,點會想滑雪吖
昆士蘭大堡礁﹖。。。我連昆士蘭喺邊都唔知喎

laulong:
呢道最好玩係留言架,hehe

我又怕污糟喎其實

ayclui said...

越南啦, D 屋好鬼有法蘭西風味, 靚到爆呀, D食物又好味...人地話嘅~

ROY said...

星馬泰囉!

supageti said...

度度你都好似咀廟廟喎 ~~~~

星若 said...

柬埔寨呀, 三月前的天氣都很適合旅遊。

Ellen老師 said...

近近地....過大海囉!

naruto said...

ayclui:
越南都OK喎

ROY:
星好似無野玩架,馬都有D興趣

supageti:
係呀,咀都“咩”哂啦,都諗唔到

星若:
我又嫌落後呀,sorry,我好麻煩

Ellen老師:
人山人海,同埋一月又會去做野,唔使專登去啦

Artman said...

馬拉? 唔0岩你喇, 冇咩野玩, 又多海鮮食..哈哈. 你都未講你究竟幾月去, 咁我地點俾有建設性的提議呢?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...