Monday, November 8, 2010

號外﹣ 我覺得做左衰人

都係講D貓貓。。。

首從寫左篇blog+放左一張相上FB,比我姐夫個妹見到之後,就惹來一班貓痴PM到我暈。。。

又攞地址,又問攞多D相,知多D料;又叫我唔好登相加詳細地址,驚有虐貓人扮愛貓人咁話。。。

我第二次去,見到原來共有四隻貓,三大一細,專登買左包貓糧餵佢地。。。

今日再去,得番貓媽媽與黑貓;打電話比姐夫個妹,佢地原來已經行動捉走兩隻,隻貓媽媽因為受驚捉唔到,黑媽呢,原來已剪耳,即係之前比義工捉過,閹左再放番。。。

咁兩父子送左去獸醫義工度,話兩隻都好痴人,爸爸其實只有一歲,會觀察佢一星期適唔適合比人養喎;但佢話咁痴人,好有信心一定有人肯收養;
佢地遲D會去捉(救)埋貓媽,佢話佢其實得8個月左右架咋!

但我問:咁如果貓爸,貓爸佢地真係有人養,咁黑貓咪孤令令一隻,佢地話:無辧法喎!

我坐喺度望住佢兩隻野,我覺得我做左衰人 :(

D相係我第二次去嘅時候影嘅。。。

呢隻係貓爸


呢隻係貓媽


呢隻黑貓,全身黑色,剪左耳


黑貓見到一個經常會出現嘅大叔,即刻瞓低同佢玩;其實佢咁痴人,以前實係有人養開啦


兩父子喺屋頂玩


本來一家三口,而家。。。


希望佢地真係幸福啦

14 意見:

邪留丸~ said...

有心人(虐貓人),裝無心人(大叔)...
人生,好多嘢都唔到自己控制...

經一事,長一智
覺得做錯咗,嗎改返囉!
唔好咁唔開心喇...
加油~
:)

naruto said...

邪留丸~:
捉貓嘅係愛貓人唔係虐貓人喎

我都唔知係咪做錯左,好被動

largeheadboy said...

真係希望佢地幸福喇
但係畀人閹左~

naruto said...

largeheadboy:
你係咪有興趣養番隻呢?

我地諗嘅幸福都唔知係咪佢地要嘅幸福

supageti said...

正如我最近成日好疑惑,究竟魚魚覺得自己幸唔幸福呢?魚魚老到游水有困難就黎唔識郁又或者連野都唔想食時佢地係咪覺得好辛苦呢?我應該由得佢地慢慢咁自然走定係早啲了斷送佢一程呢?

如果貓貓搵到頭好人家,都算係好事,唔發生都發生左咯,唔好內疚啦。

naruto said...

supageti:
魚。。。我會由得佢自然走

貓。。。未去到內疚嘅,只係有D銀住啫

largeheadboy said...

我自己都養唔掂呀,雖則我真係好鐘意貓貓狗狗。你呢?

naruto said...

largeheadboy:
我無時間陪佢玩架,等退休先諗啦

TY said...

兩父子係屋頂玩果張好sweet... 希望佢地係可以一家團聚...
大叔都唔好銀住銀住啦! 可能會有好心人收養佢地呢...

supageti said...

魚魚病重我仲可以忍痛送佢走,但係老魚我真係落唔到手,都係順其自然。

卡臣 said...

隻黑貓成隻黑豹咁款喎

naruto said...

TY:
我諗好難會有人收養一家三口囉

同埋隻黑貓無人理囉,伴都無埋

supageti:
落唔到手正常嘅,大自然本來就係咁

卡臣:
係呀,但好乖架

ayclui said...

大叔, 唔駛銀住喎, 呢件事無話錯唔錯嘅...個人覺得由得佢地一家三(四)口一齊生活咪好囉, 唔係人人可以收養哂三隻貓o架. 以為幸福嘅安排可能唔係貓貓想要嘅呢?

naruto said...

ayclui:
咪就係咁諗先會銀住囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...