Tuesday, November 30, 2010

貓の打擂台

第一次上觀塘個客嘅office,佢建議去北角碼頭搭小輪。。。

去到,啱啱走左班船,而下一班要等半粒鐘,好彩有5隻貓咪比我影相


同養佢地嘅職員阿姐搭訕,知道左下角果隻係新成員,得兩個月大,超百厭,見其他貓D貓尾就玩。。。


有幾百厭,睇片。。。


阿姐好有愛心呀,一路收錢一路同貓R肚腩,呢度D貓咪就係幸福囉

11 意見:

Bean'z Lam said...

片入面果兩隻我都見過
細果隻果陣好痴我身架,一行近就跳上黎
不過大果隻就淨係掛住碌地唔比我影
三個月前唔係咁架T_T

卡臣 said...

咪睇佢細細隻
好狼喎

ayclui said...

我覺得呢班貓咪真幸福, 有亞姐鍚, 住碼頭地方又大又自由, 我都想變埋佢地呀~

naruto said...

Beanzzzz:
大果隻當日比我摸喎,係隻細嘅攪到佢煩先無得玩

卡臣:
跟本就係佢攪事

ayclui:
有港姐鍚會開心D

supageti said...

我覺得其實香港好多人好有愛心。

話時話,做貓(任何動物都係)都要八字生得正 ~~~ :p

naruto said...

supageti:
香港人少細路呀,將D愛心比左貓狗,仲有魚囉

ching said...

好百厭, 但又好精靈!

naruto said...

ching:
百厭其實得一隻,D老貓直頭避開佢

邪留丸~ said...

今日去咗北角,
原本都諗住搭船...
但驚等得耐,最後都無搭

naruto said...

邪留丸~ :
佢起北角開搭12同搭半呀,較啱就唔使等

邪留丸~ said...

搵日搭吓先~
Thx~
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...