Thursday, November 11, 2010

六格漫畫﹣鳴門大戰龍眼雞



1.鳴門行公園影相時,發現一隻特大龍眼雞
2.走埋去打招呼啦
3.點知龍眼雞突然發惡,用角攻擊鳴門
4.鳴門反擊,“鍾”佢個頭
5.出絕招,多重影分身術,睇你死未?
6.龍眼雞反肚,鳴門勝~

24 意見:

Ellen老師 said...

唔係化~~~服左你!

unknown said...

噤大個人.......唉

troy said...

低b -_-

largeheadboy said...

浪費咗我卅秒~

Tee said...

Well Done!!

ayclui said...

Well Done!!x 2
大叔我撐你...難得你朋友又肯陪你癲...

karvitz said...

痴線。哈哈

卡臣 said...

俾98分
構圖分鏡角度都正!

supageti said...

六角龍巧慘 ~~~~~

l.minor said...

新嚐試?

naruto said...

Ellen老師:
係咪都係比最低分我呢?

馬田亨:
想講咩呀?

troy:
明明係B+

largeheadboy:
呢篇咁驚險都話浪費

Tee:
終於有個好人啦

ayclui:
癲人D朋友都係癲人

karvitz:
食左藥,放心

卡臣:
多謝。。。咁點解差兩分?

supageti:
佢而家無事啦

l.minor:
無話特登新嚐試嘅,撞啱咪做囉

TY said...

正!!! 難得你肯咁玩!

naruto said...

TY:
好玩架,但影完好攰呀

邪留丸~ said...

果然反應熱烈喎~
不過我都忍唔住...
想讚你好 → 低B

naruto said...

邪留丸~:
反應熱烈咁入嚟話我吖嘛

卡臣 said...

反肚個格扣2分
可以再好d

black lab said...

我同意卡臣所講,反肚嗰格咁鬼求其架!

低B嘅同時美術做得幾靚丫,有咁嘅idea之餘又付諸實行,佩服!

naruto said...

卡臣:
係嘅

black lab:
你去讀書,我仲服啦

ching said...

正! 好認真咁做d好無聊0既野...多年後被d子孫睇番,都係一種驕傲 :)

naruto said...

ching:
其實。。。唔無聊架:)

maymay said...

好得閒咁喎

naruto said...

maymay:
係忙到發緊脾四呀

best actor said...

佩服﹐下次打怪獸唔該先變身。

naruto said...

best actor:
變唔切,危急關頭

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...