Sunday, November 7, 2010

包雲吞

實以為我講流BT包雲吞啦,錯哂呀




1/買左$8豬肉;豉油,油,麻油,豆粉餣半粒鐘

2/攪勻佢

3/我買左小棠菜,要多D,灼熟得好少

4/切碎,跟住要用手“渣”哂D水出嚟,如果唔係D肉會稀domdom

5/同豬肉撈勻,要好勻

6/我邊有咁正常吖,試下新野,所以開包張君雅即食麵

7/揑碎佢

8/買上海雲吞皮,包住菜肉;今次有D加埋碎即食麵

9/時間關係,包好啦(包緊無手影相呀)

10/放粒濃湯煲,落雲吞,幾分鐘後。。。

食得,係咪見得人呢?


試驗品加左即食麵又點呢,都幾得意喎,咪就係雲吞麵變左一啖過囉~

18 意見:

supageti said...

賣相幾唔錯,味道就好難講 lu ~~~ :p

Tat said...

又估唔到你咁賢淑喎

el said...

咁麻煩既嘢都自己做,佩服!

Billy said...

包即食麵咁有趣既

邪留丸~ said...

娶得過~
幫Tat兄講

:p

naruto said...

supageti:
味道唔錯,賣相同我一樣

Tat:
我只係鍾意手作仔

el:
其實頗容易

Billy:
台灣野,似福字麵

邪留丸~:
好野唔使周圉唱

卡臣 said...


乜都識噃

TY said...

估你唔到喎!! 包雲吞都曉!勁!

l.minor said...

E...呢幾日我都係咁包雲吞,不過係BT果隻!

ayclui said...

step 7 驚嚇D, 其他好正常丫...
加芝士粒會唔會好正呢?
BTW, 我真係有2,3本包餃子嘅書, 好多花款o架~

naruto said...

卡臣:
大把野唔識啦

TY:
其實唔難囉

l.minor:
保重呀

ayclui:
就係唔想太正常,撞D新野出嚟嘛

我都係第一次包,包多幾次至試其他花款

maymay said...

上海雲吞皮响邊樹買架?
邊隻牌子最好呀?
係咪用水搽就黐得埋口架呢?

maymay said...

如果連理麵先得八隻,唔夠飽喎~~

naruto said...

maymay:
果然伭主婦,問D野到哂位呀。。。

我樓下條街有間粉麵舖,有齊各式粉麵及雲吞皮,但今次略嫌佢厚,下次再去街市搵下

係,用水就黐得埋口,very easy

naruto said...

maymay:
我好飽喎

Low b said...

睇完你呢編之後,我都手痕...今晚包左上海雲吞(9菜豬肉)...好好味!! 好滿足!!

naruto said...

Low b:
見你睇完手痕。。。寫blog最開心就係咁,多謝

Low b said...

呀....咁我中咗計呀...hahhahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...