Sunday, November 28, 2010

爛片大對決

繼上星期睇左套得兩分嘅“叛諜反擊”,今晚挑戰極限,睇左“天凶之城”


睇網上影評一窩蜂勁彈天凶之城,幾年難得一遇呢D人氣爛片,速睇。。。。

演員:全片得9個演員(全部B級演員)+十幾個名都無嘅過鏡演員,做足個半鐘
佈景:一間屋嘅單位拍左半套,加埋天台,泳池,停車場就攪掂
特技:呢瓣係強嘅
元素:有驚嚇+友情大考驗+一條愛情主線(就係漏左鹽花)
故事:基本上真係無故事
史撈緊:海報最低果句。。。11月18日筒全球震驚;係真架,無講大話

難忘場面:
1:怪獸好勁,核彈都唔死,但男主角赤手空拳竟然可以打死一隻,我笑到反肚
2:爆核彈,個單位係咁震,但只係跌左兩塊窗簾(我懷疑係借個示範單位嚟拍,唔可以整爛玻璃呀)
3:有個鏡頭影到香港,真光榮,咁都有份
4:最後一場,擺明話你知套戲未完,有續集呀;勁
5:開場前,竟然有個阿聯油廣告,長達5分鐘(可能仲長D,播極唔完),個女嘅配音直頭係金口獎果種,打哂冷震(呢套先係爛片王)

咁我比幾多分“天凶之城”呢?我比25分喎!(100分滿分)

點解?當拍得好認真,但一切過哂火嘅時候,爛片最後就會變成經典,呢套我覺得有機喎

8 意見:

supageti said...

淨係笑到反肚已經值回票價啦.... :p

naruto said...

意粉:
免費飛呀,值回車費啦

best actor said...

無割爛凳﹖ :o)
我諗超市跳樓大平賣果陣都會執番一隻碟見識下~

卡臣 said...

我真心想睇原本
而家卻步了

naruto said...

best actor:
割爛凳?我無咁無品嘅
左邊果套跳樓都可以慳番,環保呀

卡臣:
我真心覺得你寫甚至我寫都可以有個好D嘅故仔囉

ayclui said...

天凶之城喺電視睇 promo 好似好勁...
原來係笑片@@~

naruto said...

ayclui:
真金白銀比錢錢入場就笑唔出啦

瘋膏 said...

你明知爛都去睇, 唔使錢就算, 我真金白銀比錢入場, 睇完就「小小」聲。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...