Tuesday, June 30, 2009

笑話

1/ 去7仔買野,前面個阿婆從手袋攞出一個吉salem light煙包,
跟住話:要一包
年青男青衣(trainee)從後取出一包Salem Light,
阿婆發惡:都唔同嘅,專登拎個煙包嚟架啦!
男青衣的女同事好直咁問:阿婆你要爛腳呀?
男青衣補多句:其實一樣架喎,得張相唔同;
阿婆:啊!一樣架,跟住比錢走人

咁如果下次張相係乳癌,咁女同事唔通話:阿婆你要乳癌呀?定係佢以為除左有人儲小丸子,仲有人儲煙盒D相呢?


2/呢牌搭多左電車,見到呢單料。。。

我拎好多野,企左喺車尾,見個C拉開住把遮就咁“中“上車,咁梗係上唔到啦!佢想關遮但又關唔到,擾攘左十秒,最後攞住把只係關左DD嘅遮上車,坐電車擔遮,我諗起小芙蓉;

我望住佢係咁笑,真失禮

3/巴士上,一個妙齡少女上樓上,一坐低即發揮香港女性特式,即打電話,仲要係大聲啦當然;
講左幾分鐘,聽到佢話:我而家喺巴士,去到水街。。。
吓?你喺邊呀?近樓梯?

見佢向前行,原來佢個電話friend喺同一架巴士到。

拍戲都無咁巧合啦

仲要原來巴士上兩個噪音機係識嘅!

4/最後一單關於我姑丈姑姐。。。
姑丈退休前係政府高官,姑姐係名校副校長,年頭都退埋休;最近佢地個賓賓走左,呢牌無賓賓用;
姑丈話:今日我負責洗地洗厠所,你就洗衫洗碗啦!

幾個鐘頭後,姑長問姑姐進度;
姑姐:洗左白色衫,曬好,準備洗顔色衫,跟住洗碗
姑丈:咁我幫你放D顔色衫入機,落埋梘粉啦
姑姐大叫:乜要落梘粉架咩?

呢個姑姐真係幾十年都無洗過衫呀!勁
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
第二日,表妹問姑丈:點解D衫有陣厠所味嘅?
姑丈醒起原來佢用“沙粉“洗地,洗極都好多泡,佢用條“地布“去抺D泡,但又將條地布掉入洗衣機同D衫一齊洗,所以D衫成噚厠所味!


快D請番個賓賓啦!呢家人好危險呀!

19 意見:

black lab said...

救命呀...
我唔得喇...
邊得你生活入面咁多真實嘅好笑嘢架!?

恭喜你見到小芙蓉,幫我點首《抱緊眼前人》俾佢聽丫唔該。

Leo said...

姑姐姑丈好得喎!

前高官同前副校長,嗯,明晒呀!

Sun Sun said...

好耐無見你個"卜"有咁多字, 我以為你會繼續以西營盤的日與夜, 火影失濕身記 等 一路向西呃”卜”文章出現, 突然咁多字, 咁有內容, 嘩, 好感動啊!!!

黑柴 said...

姑丈姑姐單野堅定流架?
洗衫唔落梘粉,地布掉入洗衣機?就算英女皇都識啦!

naruto said...

black lab:
係D怪人經常附近出現啫

Leo:
咁佢地做野真係得嘅!家務就。。。唉!

Sun Sun:
車!噚日嗰篇要落街影相,今日呢篇齎寫,十分鐘攪掂啦!

黑柴:
我姑姐D笑料寫多幾集都有呀!
煲飯無襟制
抱女漏左個奶粉袋
。。。

Artman said...

煲飯無襟制...我阿媽都試過, 仲要係3次以上.

洗衫唔落梘粉就真係誇張左少少, 除非佢洗完D衫真係一D香味都冇啦.

naruto said...

Artman:
你試下問阿媽有無試過洗衫唔落梘粉?可能試過架

邪留丸~ said...

煲飯無襟制!?
我都試過喎...
呵呵呵~

美少女欣宜 said...

呢篇卜文彩風流,字字鏗鏘,擲地有聲餘波遺韻呀...

supageti said...

抗議!唔係個個香港女性都一上車即打電話嫁!

Leo said...

煲飯冇㩒制好平常喎!

姑姐單嘢關鍵唔係冇落梘粉,而係唔知要落囉!

洗衣機都唔係唔洗得地布,但唔會撈埋衫洗囉!

佢地「做嘢」真係得?嘩!你見過?

Ogake said...

我喜歡同車講電話~~~~~
我都試過~ 放左工係地鐵call個同事傾野,講左兩句發現大家都聽到同一句廣播~
一個轉身~~
佢係我唔夠五步既人群後面~

邪留丸~ said...

美少女欣宜... = ="
洗唔洗讚得咁~~~~~浮誇呀~
滴汗...

黑柴 said...

係囉係囉,係都係留番小邪讚啦!

naruto said...

美少女欣宜:
yeah!

supageti 意粉:
當然唔係個個啦;我開始做統計,睇下搭車講電話嘅比例!

Leo:
姑姐我合作過,幫佢教咗一日課外堂

Ogake:
唉!會唔會用埋助聽藍牙大大聲架?

邪留丸~ :
你試下再浮D

黑柴:
估死你實出場

邪留丸~ said...

浮唔到...
咁重...應該係沉架~
=P

黑柴 said...

Ocean Deep 從前獨自在浮沉
面對風波威風凜凜 你來看透 我的心
Ocean Deep 沒法阻擋真摯的心 萬馬千軍都不可禁

卡臣 said...

你的姑姐姑丈好堅喎
揍bb就大鑊啦

naruto said...

卡臣:
佢地好好玩,無乜代溝

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...