Wednesday, June 17, 2009

金雀餐廳﹣Lam Lam脷

好耐無去銅鑼灣金雀,我鍾情呢一類港式西餐,即係豉油牛扒;

佢個餐好多野食,頭盤廿年不變,都係DXXX石班,但佢舊魚我係食到架;不過今次差左D,有少少魚腥味!

羅宋湯+牛油多士係指定動作,牛扒夠諗,仲有雪糕,好滿足。


但後面張枱有條X男好嘈,我地會探討呢個問題,聽日新聞透視見。。。

未完

14 意見:

Artman said...

金雀都lam lam脷? 好易滿足喎!lunch兩個星期梗有一劑, 感覺dinner好食d既.

tri said...

對上個次去都係成2年前啦.d野好吃咩?我唔係好覺.
你重有下文呀?but我睇唔好啦,要離開hk 2個星期.

naruto said...

Artman:
我食野好簡單咋喎!當然易滿足
你咁近梗係成日食啦,唔通餐餐cova同habitu咩;咦!habitu多海鮮喎!

brian:
無呢篇都有第二篇,咁咪返來至睇囉!
X男唔會走左嘅

supageti said...

簡單是福啊 ~~

Ogake said...

X係咪頸呀?

邪留丸~ said...

X=頸
咁...大叔講啲XXX石斑嗎...
係"頸頸頸石斑"同"頸男"囉...
-o-!!!

啲嘢好似好好味咁喎~
不過食完會飽史...

maymay said...

舊牛扒有冇梳打粉嗱過架?

黑柴 said...

"食完會飽史..."
hm..hm...果然志趣相投!

陳娃 said...

落銅鑼灣食野都唔搵我 !!!

朱朋 said...

件DXXX石斑...我以為係嘔吐物!

largeheadboy said...

花樣年華呀!正呀!

naruto said...

supageti:
我D叫福,你連食咁多餐叫乜?

Ogake:
我頸你呀!

邪留丸~:
都真係幾史

maymay:


黑柴:
你次次都搭咀嘅!

WWW:
臨時去,又無你電話,即刻msn你呀?

朱朋:
似BBC多D

largeheadboy:
我唔係朝偉

卡臣 said...

想起王家衛的花樣年華

naruto said...

卡臣:
係呀!就係果間

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...