Wednesday, June 10, 2009

細佬與隱型眼鏡

我屋企一家五口,除左阿媽,全部四眼;
但從來無人帶隱型眼鏡喎,我自己就覺得個眼鏡已經係個樣嘅一部份,家姐就覺得要撐大隻眼塞D野入眼好核突;
細佬最近被迫佩左隱型眼鏡,原因係佢打籃球定足球嗰邊話戴眼鏡無得落場,所以上兩個星期佢喺佢老婆同家姐陪同下去左眼鏡公司;
驗眼員教左好耐,佢話要用手將眼皮拉開,眼珠四邊都要見眼白,跟住放眼鏡落去;
但佢對眼細過呂方,點撐都做唔到,結果驗眼員叫佢番屋企練習。

佢喺屋企試左好多日都唔成功,佢老婆笑到碌地,仲個個禮拜向我地��報,全家人都好開心呀!

呢個禮拜佢有比賽,戴唔到就無得落場啦!點知真係比佢成功左,可以落場啦!

16 意見:

supageti said...

戴 con 邊有咁難呀?我戴左幾廿年,咪埋眼都戴到。^o^

Tat said...

給大叔的細佬:

會化妝不如會假裝 之 邪惡的大眼仔

black lab said...

哈哈!我第一次正式戴好容易,唔駛10秒鐘戴晒兩隻,仲係自己喺屋企戴、冇人教。由細到大一直認為係好難,唔敢撐大對眼塞d野入去,但係原來又唔係咁難。

你以為我認叻?梗係唔係,因為當晚 (第一次除con) 用咗40分鐘呀!又濕手又滴眼藥水又開ICQ搵人求救...

naruto said...

supageti:
你對眼咁大,係我細佬嘅三倍

Tat:
喎!我都想試呀!
又無人識得有男人戴大眼仔?

black lab:
你對眼咪又係我細佬嘅三倍
咦!我無問佢點除喎!

Sun Sun said...

我都戴咗成廿年contact lens, 家下佢都成為咗我個樣嘅一部份.

Ogake said...

我都係帶con渦~ 塞野入眼~ 有幾難?

maymay said...

認同你話"眼鏡係個樣嘅一部份",家姊都叫我唔好唔戴眼鏡,因為好醜樣呀!

Tat said...

不如你叫你細佬試戴,跟住你影底埋個效果俾我地睇下,又睇吓佢對眼會唔會大過Theresa。

Sun Sun said...

會唔會你係Theresa, 你細佬係江若琳?

朱朋 said...

你細佬帶左con真係靚仔左喎:p

Leo said...

Ogake said...

我都係帶con渦~ 塞野入眼~ 有幾難?


嘩衰到你呢!

Tat said...

Leo,
咁又有幾衰呀!!
如果唔戴個CON,塞野入眼,會唔會重衰呢?
:D

largeheadboy said...

呀細路有冇咁醜呀畀你畫到~

naruto said...

SunSun:
個樣同唔帶有咩分別呀,兄台

Ogake:
我唔知喎!我未帶過

maymay:
有帶左就唔核突嘅眼鏡,推介吓好喎

Tat:
哇!呂方扮Theresa,驚喎

Sun Sun:
唉!唔識答

朱朋:
代佢多謝你

Leo:
唔。。。你諗多左

Tat:
哇!仲衰

largeheadboy:
搵次登佢張相先,如果真係有興趣

Sun Sun said...

Naruto: 唔戴就梗有分別喇, 你Theresa 江若琳兩兄弟戴同唔戴都有唔同喇!我唔戴contact lens時咪會戴番副眼鏡, 咁咪唔同囉.

華龍師 said...

我其實都唔鍾意帶眼鏡,得初初都怕帶con.
不過我很快在眼鏡舖學識噃:)

我現在都唔係成日帶con.
通常都係做運動或有特別事幹先會帶,返工就通常都唔帶;因為覺得(帶)麻煩!
而且,我唔帶得耐,五六個鐘就會眼紅:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...