Monday, June 22, 2009

今次到我條X

噚日又係打波日,日頭比心機清左Djob,但下晝開始頭痛,但食左晚飯又無事喎!
但打完波,條頸開始“且“住“且“住,起身變左類似瞓“矮“頸,而家打字都唔拎得條頸。。。

經驗話我知係D火上左頸,咁好火梗係易發脾氣啦!

一陣要落去隊杯廿四味啦!

唔病得架,聽日同星期四要等及砌傢俬,星期三同五就係工作嘅deadline,點都要撐!

9 意見:

supageti said...

咁多野做梗會病啦,快啲去睇醫生。

largeheadboy said...

又或者今晚早啲瞓喇。

Leo said...

揾個人呵返喇!

Artman said...

經驗話我知只要心想要頂住就唔會病住...我頂...住你呀

naruto said...

supageti:
飲左廿四味,好左D

largeheadboy:
晏晝偷閒瞓左個半鐘,瞓唔到咁多

Leo:
咁少事駛乜呀

Artman:
頂還頂,唔釨頂咁廢

Ogake said...

好快雨過天晴!
快D出火啦~~~ 等我幫你.........

















問下~
拔火罐啦!

naruto said...

我會用地下通道出火,唔駛幫

不過今日都係唔暢順,強項失手,果然有問題

朱朋 said...

以下方法可一試:
如左邊x且住, 就將右邊腳趾公打轉, 如右邊x且住就轉左邊腳趾公,真嫁! 如果冇效我請食飯!

naruto said...

朱朋:
咩野風水師教架?

請食飯啦!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...