Saturday, June 13, 2009

新居裝修進度

斷斷續續油左七日,終於完工,比想像用多左時間,主要係因為想其中一幅牆同其他唔同色,我揀左一隻中灰,其他白色,但原來灰色同白色嘅交接位想油得靚係好難架!

總算油完,開始買傢俬,約搬寬頻;傢俬大致揀完,未confirm嘅係衣櫃;
原來想喺香港買衣櫃得幾個選擇,IKEA﹣尺寸唔啱;實惠﹣個款麻麻;直銷 ﹣個款麻麻之餘質地差;海馬 ﹣D貨同直銷實惠一樣樣,B&Q ﹣都係一般囉;跟住只有訂做啦!大家有無好提議?

11 意見:

邪留丸~ said...

無...
淨係知你同R好好朋友~ =P

Ogake said...

1. 阿丸,你都可以的~
2. 隻鹿好得, 如果我自住, 我都想擺一隻係度~ 下次來俾我騎下~ 隻鹿先~

supageti said...

油得好靚,我講真嫁 ~~

果隻係鹿黎咩?

naruto said...

邪留丸~:
幾好架!真係

Ogake:
1.阿茄,唔好學柴九D衰野
2.馬嚟架!十年前目本搬番嚟架,當年後生,覺得襯我屋企

supageti:
我成日都覺...肯做無野做唔到

果隻我叫佢熱鬥小馬

Artman said...

印象中冇去過灰色牆既屋企, 似agency/production house的office.

naruto said...

Artman:
似studio多D

largeheadboy said...

幾好喎,不過好似暗咗啲~

naruto said...

largeheadboy:
係架!會有暗嘅感覺!

黑柴 said...

有人呷醋喎...呵呵!

灰色主牆有型有格,若怕暗可以用燈光佈置,我提議用紅燈去撞灰色牆,好出,好型!

naruto said...

黑柴:
紅燈?黑房哂相呀?

黑柴 said...

唔係呀,紅色燈罩白色膽呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...