Wednesday, July 1, 2009

貪*貪*貪

08加09年嘅三個風雲人物。。。

第一貪:貪錢

日日睇陳掁聰單料,睇到嘔;究竟佢係“老公豬“定係Toyboy?
Toyboy嘅入職條件咁低架咩?
會唔會其實嗌佢"老豬公"咋?


第二貪:貪錢兼貪權

陳水扁,佢嘅新聞斷左一輪,近日再出現;
話說扁女被禁出境,探監時喊左出嚟!

第三貪:貪色兼貪玩

陳冠希囉!呢個唔駛講啦!

三個共通點除左都係貪之外,係三個都姓陳呀!邪!

講唔講得出三個現代姓陳嘅正氣人呢?

6 意見:

Tat said...

你唔覺我又唔覺喎,我身邊都有位陳姓朋友,佢超級貪玩。

阿ta said...

我又唔覺陳冠希係第3名囉...
我成日都覺得佢係有GER冇腦啫! 邊有可能拎出街俾人整... 咁佢唔係刻意害人,又唔係強姦..
我最憎係果個陳挖洞! 頂佢個肺!佢唔係貪成咁,就唔會俾人圍攻啦!夠錢買車買樓買飛機都未知足! 咁Q鍾意挖洞,遲少少佢就要入獄,一入門口就有大把人同佢挖喇!!!

naruto said...

Tat:
如果講貪玩,陳eason都貪玩啊!

阿ta:
唔係名次嚟架!

邪留丸~ said...

果然係呃blog先有人回應~
呵呵呵~ ^o^

Artman said...

仲有陳志雲..貪曝光率, 你諗諗佢攪埋舞台劇, 仲唔係貪到盡?

naruto said...

邪留丸~:
原來呃blog受歡迎D

Artman:
係喎!至少貪功

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...