Friday, June 19, 2009

雜崩冷

*我做乜都要有schedule,一break個schedule就會精神緊張,呢個禮拜因為D傢俬/工作問題,day day發脾氣;我同自己講,聽日一定唔可以再發

*天氣已踏入全年最舒服嘅溫度,但因忙於搬屋,今年只係喺兩個月前曬過一次,而家仍然白雪雪,激氣!

*呢個係新居最初構思,但跟住一路變,白嘅少左,反而越嚟越黑


*又想變咁樣,但白傢俬難打理,唯有攞個中間位


*今日去宜家訂埋最後幾件傢俬,總算大部份攪掂,只欠燈,電視同工作間張椅,仲有一啲DIY嘅物體!

*傢俬送貨約好,搬寬頻約好,全部下星期;固網亦約好,要七月頭,搬屋公司報左價,攪掂,食burger king自己慶祝下先;應該六月尾正式郁身!

7 意見:

Tat said...

完全同你個主題無關係,哈哈。
啱啱做完GYM,經過M記,又見到梁浩賢,攪鬼,成個打完波的LOOK,重要個髮型同初出道差唔多。

supageti said...

唔好發脾氣 ~ 傷身呀 ~~

maymay said...

發自己老脾冇所謂,千祈唔好搵人出氣呀~~

Ogake said...

望一望個pic , 以為你已經裝修好晒~ 上得來坐~~ 我等你呀!

naruto said...

Tat:
你就真係同個主題無關

supageti:
我知!今日真係"禁"住咋!如果唔係真係又發,唉!

maymay:
收到!

Ogake:
月頭啦!

largeheadboy said...

呢個季節我最憎啊!
你發脾氣會點架?

naruto said...

largeheadboy:
咁好太陽都憎?
黑面

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...