Saturday, June 20, 2009

我諗。。。我要靜心

近日神不守舍。。。

今日本來諗住屋企做野兼執野,突接通知去“鄧“腳,第一舖已經小相公,跟住仲有三舖叫錯死"胡",最後只係輸少少,執身彩!



早幾日,上左巴士應要在西隧口轉車,諗野竟然無落車,又side一粒鐘

做稿,有個日期要改,個客寫27/6,我竟然打左27月6日,不可原諒,好醜!

隔個星期卜羽毛球場,今朝竟然無左件事,夜晚至發覺,番到屋企,本來個場當然無,最後take左另一個場,總叫補到"獲"

下星期勁忙,幾個job加搬寬頻+等傢俬,一定要醒醒定定!

12 意見:

supageti said...

搬寬頻+等傢俬,十居其十都唔準時,仲衰到會甩底,唔好發脾氣 ~~

karvitz said...

咦.... 唔通斤連奇已經來咗!haha

美少女欣宜 said...

戥腳 ~~
嘥時間 ~~
叫糊 ~~
補鑊 ~~

naruto said...

supageti:
係嘅係嘅

karvitz::
係呀,真係早熟

美少女欣宜:
你叻!

Ogake said...

忙先至係好事~ 多做多得呀~
姦爸嗲呀!

rempei said...

咦~星期六我與你的遭遇係幾乎一樣,又係在屋企執野時,突接通知去“鄧“腳,不過好在攞返車錢~~

maymay said...

果張係咪自動洗牌檯黎架?

naruto said...

Ogake:
仲欠D好玩或有份量嘅job,真係要姦爸嗲

rempei:
咁我地至在聚會,真係非當衛生

maymay:
終於有人睇到我影呢張相嘅重點,我地喺麻雀會打,自動洗牌檯黎架

朱朋 said...

辛苦哂!唔該哂!

華龍師 said...

心情唔好(煩躁),瞓得唔好就要靜下心,咁就唔好打牌住;再做"相公"就笑死人!

naruto said...

朱朋:
唔辛苦,不過唔知點提自己卜場啫

華龍師:
D火上左頸

卡臣 said...

心緒不寧?
間中我都係咁

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...