Saturday, June 27, 2009

日與夜

新居騎樓景觀

12 意見:

largeheadboy said...

咦,你屋企係咪好近泳池?前面座紅色樓早幾年入伙時我有去睇過樓喎~

naruto said...

你講康民署嗰個?唔算近喎,要行十分鐘

Tat said...

有露台真係正......不過點都好,你仍然有呃BLOG之嫌。

naruto said...

Tat:
話哂都係坐喺新居寫嘅第一篇,比D面好喎!

不過,呃blog已經變左我特色

Ogake said...

與你約錯終點~ 命運都改"邊"....
你由天水圍的日與夜~ 一個轉身變左堅尼地城的日與夜~~

Tat said...

naruto.....話哂都係坐喺新居寫嘅第一篇

重死,搬新屋第一篇咁有紀念性,都係求其呃BLOG了事。

朱朋 said...

行出個露台有d"寒",原來我畏高的!

maymay said...

羨慕呀~~

naruto said...

Ogake:
你就由筷子腳,一個轉身變左象腿

Tat:
紀錄低呢個地方第一次見到嘅景象,好有紀念性啦

朱朋:
無C用

maymay:
唔係好值得羨架咋!你睇我好我睇你好

maymay said...

突然間咁正經嘅~~~

naruto said...

一向都正架啦!

卡臣 said...

張學友和憶蓮的「日與夜」

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...