Wednesday, June 3, 2009

新居樓下有好野食

油完油雖然只係六點,但係又攰又餓;

西環有好多餐廳食肆,揀間近近地,事旦入左食餐飽;

呢間食泰菜嘅,叫泰尚,環境唔錯,食物直頭一流,一個禮拜食左兩次,老豆阿媽食海鮮科都話得,會自己再嚟咁話


我諗有朋友嚟西理探我嘅話,我都會帶佢嚟呢度擦餐飽

10 意見:

Leo said...

乜西環多好嘢食咩?我淨係識去石塘咀街巿食大牌檔咋噃!

識得睇SK咁乖,抵讚!

Artman said...

好少去到西環食飯, 正街已經係最遠..等我下次都試試先.

Ogake said...

喂~ 我實會黎踩場架!!

naruto said...

Leo:
石塘咀街巿食大牌檔....好野嚟架?

Artman:
正街你好近啦!

Ogake:
我覆完blog又化身裝修佬啦

maymay said...

油完油幅牆係咪靚晒呀?
呢間泰尚好吸引喎,好耐都未吃過一餐好嘅齋菜lu~

supageti said...

以前住石塘咀果陣好似無咩好野食,真係好耐好耐無過黎港島西。

naruto said...

maymay:
油左四日終於有D滿足感

泰尚唔係食齋菜架

supageti:
今日食舊式茶餐廳奶茶蛋tart,過癮

largeheadboy said...

西環真係好多嘢食架,荷蘭街有間上海嘢我好鐘意架,不過唔知執咗未~

naruto said...

largeheadboy:
荷蘭街?唔識

Leo said...

Leo:
石塘咀街巿食大牌檔....好野嚟架?<﹣﹣係呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...