Tuesday, June 9, 2009

我要脫苦海

星期日晚如常去打隔個星期嘅羽毛球聚會,咪又係咁打,無特別賣命,怪就怪無熱身;
點知今朝直頭連起身都有困難,條腰硬哂駄,慢慢試下動作,彎腰做唔到,連坐低脴塔都要扶實,令我諗起將來老左係唔係都會咁!

藥櫃有兩片N年前唔知邊度贈送嘅脫苦海,貼左好過無啦!
希望聽日鬆番,仲要去新屋油油呀!

12 意見:

Artman said...

咁大鑊呀? 唔認老唔得喇..
你果然點都要講踎塔, 但你連條腰都彎唔到, 咁邊有力必X出黎呢?

supageti said...

上個禮拜有朝起身後突然覺得肩膀痠痛,終於忍唔住晌星期六買左一包薩XX,點知買完即刻唔痛,依啲係咪叫做財散人安樂?

naruto said...

Artman:
D對手強吖嘛,打到殘哂

你必X用腰力架咩?

supageti:
薩字頭嘅唔係薩XXX嘅咩?薩XX令我諗起薩頂頂!
你呢個case係錢多身痕

supageti said...

依家好似叫薩X適,唔叫薩X巴斯,可能因為個 gag 實在太爛 ~~ 哈哈 ~~~

講錢,一定唔夠你多 ~~~

黑柴 said...

或者薩達娒....
D對手肯定勁殺波!

naruto said...

supageti:
錢多?C就多

黑柴:
佢地D殺波殺很大

Artman said...

要用腰力將佢迫出來嘛.

印象中今次冇同你打對面, 所以我冇殺你..唔關我事..哈哈

naruto said...

Artman:
用腰力?試試先

maymay said...

下次打完波飲番罐寶礦覓,肌肉冇咁酸痛架~
其實最實際係唔好隔咁耐先做一次運動,就唔會痛囉~~

naruto said...

maymay:
運動其實比以前多左,當然知道都係唔夠,但之前無試過咁痛,而家OK啦

卡臣 said...

諗起竹中直人
啊~~呀~~~

naruto said...

卡臣:
其實有無大作用架呢?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...