Saturday, June 27, 2009

投訴

一個月前打電話約定netvigator星期四11:00am-2:00pm將寬頻搬往新居,到1:20pm都無影,打電話去問,對答如下:

我:我約左今日搬寬頻,但未到,想check下幾時到

C小姐:睇紀錄無你呢個order喎!有無人re-confirm你呀!

我:吓!我點知confirm完仲要re-confirm架

C小姐:咁邊個同事同你做架?

我:我點會記得你地邊個同事聽電話呀?


C小姐:我地每個一聽電話都會講自己個名嘅!

我:你自己會唔買野記住個sales名呀?點會專登記住你個名吖。。。咁你而家幾時裝番呀?

C小姐:無哂時間喎,要下星期

我發火:你同事要我今日搬個電腦過嚟,仲提我帶埋架寬頻盒,點都係你公司問題吖,你今日嚟唔到,聽日都好嚟啦,仲要下星期!

C小姐:做到我幫你做格,無位嘛,咁點啫?

我發火:唔該駁去投訴部

C小姐:我係做埋投訴架

我發火:我唔要同你講,你轉比其他同事

C小姐:咁你要打過啦!我地無飛線架

我發火:你叫咩野名?

C小姐:我叫CXXXXX Chan

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

我再打,第二個同事即時做到星期六安裝。

之後再打,投訴呢位姓陳嘅八婆,接電話嘅同事話會跟同比個回覆我,都唔記望佢地會認真處理投訴,但都等緊佢比個咩野回覆我!

嬲爆!

8 意見:

朱朋 said...

唔好咁嬲啦!傷身嫁!

浪子m: said...

屌佢老母, 推上高登等人屌下都好啊, 樓主諗諗佢

邪留丸~ said...

勞氣都無用
我對呢間公司完全失望
應該係,唔會有祈望...
其實...其他電訊公司都差唔多
你嬲得幾多呢...

naruto said...

朱朋:
傷到便秘

浪子mingmanfred:
今日嚟裝機位哥哥都鼓勵我投訴佢,佢話自從電話服務搬上廣州後比人投訴到爆

邪留丸~ :
好笑,今日覆我話搵到對話段錄音,呈上比上司,會作內部處理,另外送番一個星期寬頻免費。。。

Artman said...

送一個星期咁大把咋? 咁點送呢? 完contract先送?

naruto said...

Artman:
係頭一星期喎

卡臣 said...

有線仲離譜啦=.=

naruto said...

卡臣:
唔睇番都唔記得lu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...