Friday, June 26, 2009

傢俬來了,搬屋還會遠嗎?

訂左嘅傢俬陸續送嚟!因為層樓over budget,所以傢俬都要慳住買,最後分別去左最正路嗰三間傢俬中心攪掂。。。

買得最多始終係“姨媽傢俬“,個款後生D,無咁娘;

呢堆野咁就皮幾野(唔計梳化),肉痛呀!


衣櫃係最後卜鎚嘅一件,一裝好間房即刻細哂!


其他“姨媽傢俬“因為慳錢會自己裝,但書枱已有小意外,不過救到!


張飯枱來自“食蕉中心“,優點係細(無相)

梳他同床,床褥係“實吠“,張梳化算係最早揀定嘅一件


仲欠燈,電視,新電腦,工作椅,但已過兩皮,暈!

已經住得,下星期約搬屋公司

18 意見:

supageti said...

我地以前都自己裝嵌,依家由多數俾錢人地裝,尤其是大件野。

maymay said...

個衣柜好靚喎~~

naruto said...

supageti:
姨媽傢俬。。。衣櫃太重,比佢賺,其他自己都仲handle到

maymay:
容量較大,應該夠用卦

邪留丸~ said...

你張梳化好熟口面喎~
因為我而前嘅主子都有~
不過,佢放係自己間診所度
哈哈~

naruto said...

邪留丸~:
幾好呀!懷舊look呀!你老闆都幾慳家喎

邪留丸~ said...

係呀~佢好精明能幹架~
到依家我哋都好好感情架~
我好鍾意佢架~~~^v^

largeheadboy said...

有冇用獅子銀行張卡禮拜五喺宜家買嘢呀,有 10% 回贈喎!我今日都去買咗啲嘢,不過今日係最後一日喇~

naruto said...

邪留丸~:
哇!又一個花痴

largeheadboy:
我無獅子銀行張卡:(

乜換左背心嘅?

邪留丸~ said...

"花痴"!?唔明?.?

黑柴 said...

小邪,
你主子揀咗張梳化再揀埋你,
咁依家大叔揀咗張梳化,遲啲可能再揀埋...呵呵

新鮮人 said...

一路都喜歡那張梳化嘅款,
唔知好唔好坐呢?

naruto said...

黑柴:
曵呀你,又啄住邪小姐啦!

新鮮人:
幾好架!D皮都幾軟

邪留丸~ said...

唔緊要呀~
橫掂"柴九哥"咁~like同我講嘢~

係呀~
遲啲可能會返回舊主子身邊lu~
放棄"老狗"lu...

naruto said...

邪留丸~:
跳槽呀?

邪留丸~ said...

其實想轉行多啲呀~

黑柴 said...

返回主子身邊....有啓示!

卡臣 said...

自己嵌呀
咁叻
我通常付款搞掂

naruto said...

無錢,迫出嚟嘅

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...