Thursday, March 6, 2008

九蚊可以做D"mug"?

魚旦食唔到兩串
搭車出唔到市區
牛肉買唔到一包(到期貨除外)
開心樂園餐都要補幾蚊
但係可以買yumiko,yeah


禽日一個人落街飲茶時途經唱片舖,見到特價區有D貨跌到新低,打比收集爛歌嘅爛哥,幫佢買咗呢兩隻,左$9,右$19
$9貨仲有陳小春,$9都唔買

9 意見:

Anonymous said...

隻《Passion》好嘢來的。:P

Ogake said...

陳小春我好似齊廣東碟~~

Anonymous said...

鄭烈瓊係我偶像....
ps個乜字係打“心弓”

naruto said...

karvitz:
我會靜靜雞拆嚟聽吓

ogake:
爛哥,乜嘢事呀?

欣宜:
欣宜真的成長了,教我打字。。。
你點知我用倉頡?你識我架?

supageti said...

九蚊係大埔可以食到兩串魚旦嫁,仲有一蚊淨添 ~~~

naruto said...

supageti:
好抵喎!為咗串魚旦,諗吓搬過先

Anonymous said...

九蚊可以在銅鑼灣食四串魚旦,仲有找一蚊。哈 :P

naruto said...

karvitz:
九蚊四串?唔係呀?每串一粒呀?

Anonymous said...

我係減肥天使, 話明係天使, 有咩我會唔知...呵呵呵(高八度)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...