Wednesday, March 12, 2008

金句



攝於天水圍往深圳灣口岸小巴,mmmm........真係想搬返市區住。

9 意見:

黑柴 said...

你地有無收過類似意見?
Akinol 提到...
See Here

條link係咪病毒嚟?各位小心!

largeheadboy said...

你估市區又好好咩?

Ogake said...

你估市區D小巴無呢句野咩??

supageti said...

好過大陸好多喇,兄台 ~

naruto said...

黑柴:
應該係病毒,所以我加咗驗證字詞

largeheadboy:
咁市區人嘅質數好D嘅

ogake:
市區D小巴係叫你上車用安全帶,呢個係落車除帶喎!明唔明?(你唔除帶落到車咩?)

supageti:
你將我屋企同大陸比:(

supageti said...

聽講你屋企果頭連手機都隨時上左大陸網絡喎。

話時話,我落小巴都週時唔記得解開安全帶 …

naruto said...

supageti:
我未試過去咗大陸網絡喎

唉!原來係比你睇﹣﹣﹣>話時話,我落小巴都週時唔記得解開安全帶 …

supageti said...

一來唔係架架小巴都有安全帶,二來我好少搭小巴,呵呵 ~

卡臣 said...

句嘢好合邏輯吖

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...