Sunday, March 2, 2008

與快獸漫遊倫敦巴黎番外篇-最愛相片

今次行程影咗2988張相,破盡紀錄,最後嚴選自己最鍾意嘅十張。

十。。。一向鍾情放射性構圖,變黑白更有feel


九。。。一見飛機嚟緊,即㩒製,無得take two


八。。。太陽啱啱出,仲有煙霞,好凄美


七。。。影得最多相嘅location,呢張最能表現到天鵝湖


六。。。做咗effect,加強懷舊feel


五。。。呢張曾經出現過,攪攪啲色等鐵塔跳出嚟


四。。。吼咗好耐先等到架懷舊的士駛過,豐富咗構圖


三。。。燦爛嘅顔色正好表現我當時興奮嘅心情


二。。。好滿意嘅一張相,十分鐘後霜已溶,可遇不可求


一。。。最鍾意一張,夕陽醉了


你地鍾意邊張呀?

17 意見:

Anonymous said...

I like them all...我也喜歡放射性構圖,尤其自同一消點出發,向相片的幾個角散去那種。

Fun said...

首選四,次選十~

naruto said...

black lab:
咁客氣呀!我都鍾意童話故事,快繼續

fun:
你似乎鍾意黑白相多D喎!黑白相個mood係強D嘅!

supageti said...

7 & 8

CH Mak said...

6 & 10. But 10 seems too... postcard-ish. Which means your photography or editing are both very good. :)

Brings back lots of memories. Still can't forget the yummy breads, pastries, chocolates... oh how I love pain au chocolat every morning for breakfast...

And your travemate "Quick Beast" (is that his name?) is really cute. He must have had lots of fun.

naruto said...

supageti:
你鍾意大自然

ch mak:
thanks, actually I studed photography & design b4,
so....衰極有個譜

I love breads too

and my mum love Quick Beast, so I take many pics for her, haha

Anonymous said...

1,2,5,7,8&10, 最愛8, 記得1有張打橫,
o個張好似仲靚喎!

Wordy said...

忙足一日,終於上網,我選 7

naruto said...

朱朋 :
兩張都靚架,不過鍾意打直多D

wordy:
原來大自然受歡迎D喎

Anonymous said...

張學友呀!唔該!

黑柴 said...

之前看過你啲本地作已經相當不錯,今次倫敦巴黎番外篇仲爆,好專業水準,請問你用咩body同lens呢?

我啲次序反而和你相反,最喜愛10!

naruto said...

karvitz:
終於有個鍾意"張學友“,多謝!

黑柴:
多謝。
細細聲講,我用panasonic Lumix DMC-LX1儍瓜機架咋,大機太重啦,"咩足一日好辛苦
咁其實十張我都鍾意嘅,

黑柴 said...

咁你真係好得,一個人有冇真功夫,睇佢儍瓜機啲作品就最清楚,因大機本身有質素,若揸機唔係太差都見得下人.但要用儍瓜機影靚相,就要一定功夫.

naruto said...

黑柴:
你講到咁樣我怕醜架!
其實只要清楚架機仔有咩功能,就會配合到。

many thanks

largeheadboy said...

張張都好靚呀!我最鍾意 1、4、8 同埋 10。

naruto said...

largeheadboy:
又有人讚,多謝哂!
我諗吓放埋D舊作上嚟!

卡臣 said...

i like 第十位喎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...