Thursday, March 27, 2008

CHANEL MOBILE ART

連場爆滿,兩星期前訂飛,今日終於一個人去睇咗,我就覺得好正!正到做咗張wallpaper


之前聽過comments話膚淺,太商業;但我諗對香港人嚟講應該可能仲係高咗(從我見現場反應嚟講)。

每段時間得約七人入場,先後戴上耳機,由聲音帶領往每份展品,講解該展品概念;所以基本上每個展品參觀人數會受控制,但一D遲過我入場嘅參觀者已無耐性,比我更早完成整個旅程,唔通佢地真係諗住嚟睇手袋?
18個設計師作品有深有淺,有靚爆影像又有嚇人嘅,咁多個展品中最鍾意黑房倒影同紙盒裸女打交,影像一流,要憑自己感受。

免費入場仲有大大本場刋同postcard送,多謝哂


當poster貼牆都型啦!


展覽到四月五號咋,要睇快手

今日相簿
因為陰天細雨,改影黑白


全景


倒影


匯豐


印度薄餅


太空館


白蛇吞國金


飛碟襲中環


此照片由遲過我入場早過我散場女仕攝,謝


10 意見:

Anonymous said...

> 要睇快手
*sigh, all tickets were sold out by the time i'd worked out my schedule to take half day off...

> 每段時間得約七人入場
唔怪得買唔到飛啦...

btw, were 印度薄餅 & 飛碟襲中環 taken from City Hall...?

naruto said...

l@wbs:
十五分鐘一節,每節約七人,所以好易爆。
每件展品觀賞環境唔大,呢個人數啱架啦!

印度薄餅 & 飛碟襲中環 taken from City Hall。。。9/F

Ogake said...

每節得7個人架咋??怪唔得爆啦~~
睇完呢輯相,突然覺得你個人好藝術~之前唔覺,而家覺~

Anonymous said...

最尾張相影到你咁似陶傑嘅?

naruto said...

ogake:
你咁鈍架,我呢隻一睇就知係藝術家啦!成日唔做野走去影相

欣宜:
大"獲"

Anonymous said...

灰濛濛好好睇,好鬼有畫意。:P

largeheadboy said...

我都諗住去,但又懶得上 hkticketing。

naruto said...

karitz:
同我做人一樣矇查查

largeheadboy:
上咗網站check,全滿啦,無得睇啦,下站東京

Leo said...

之前搭巴士經過見到件薄餅唔知咩事,原來如此!

靚相,點解冇快獸?:P

naruto said...

Leo:
帶咗去,唔記得影,haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...