Tuesday, March 4, 2008

爛歌金曲鬥一番。。。第八回

超級星期二又嚟啦!

幾個回合較量後,發現ogake原來鍾情三至八線女歌手,令我懷疑佢間房可能貼滿文佩玲,鄒靜等海報,而佢就對住海報儍笑嘅一幕。

上回大發神威,多謝有份投票嘅咁多位,等ogake硬食一次文佩"零“,yeah

今次我出劉以達,佢D作品非常參差,同碟有王菲嘅“流星“同關淑儀嘅“繾綣28800BPS“就好好聽,但佢自己真人發聲嘅“Fancy Nightmares of Water Bearer“就真係聽到發惡夢,一啲都唔fancy.(其實同碟有幾首都超難聽,遲D可以再出場)



超強女聲打頭陣,配以劉生唱“英文“?仲要全首5分18秒,各位慢慢捱,我聽完有D頭痛


“Fancy Nightmares of Water Bearer“歌詞


睇埋ogake出咩爛歌先

15 意見:

Anonymous said...

呢d爛歌你唔係以為我會聽哂5分幾鐘下嘩!如果純音樂可能會唔錯, 但達哥一開口....我投完降再投你一票!

黑柴 said...

講真,我聽咗幾句超女聲+達哥已經頂唔住停咗...#$%&*...呢票你嘅,攞埋我條命!

Anonymous said...

Hi I am new
Just find this quite fun & wanna join...

I think your song is quite artistics the 1st time I listen to it, & I wanna vote ogake...

BUT when I listen once more to your song, WITH the lyrics...OH MY GOD..

I will cast my vote to you...
=======.=======
Why the hell he sings this song???

Anonymous said...

I am dragon Girl, but I don't know why I can't leave comments with my name on it...never mind

naruto said...

多謝樓上幾位投小弟一票,新嚟嘅下星期再嚟投票啦!

dragongirl:
你係未投我架?每票都好緊要架

Anonymous said...

yes ar, vote for you.

naruto said...

DragonGirl:
多謝哂

Anonymous said...

一分鐘唔夠
我就cut咗
真係唔好意思...

不但唔知佢唱乜
仲係唱得唔好
簡直係A級...難聽啦!
咬字唔清程度「媲美」沈魚...
哈哈~ 冇錯!我即刻click番《後現代情人》嚟聽!

naruto said...

black lab:
你投我呀?
你去立山呀?

Wordy said...

終於有時間黎投你一票

Anonymous said...

係係係~ 唔記得打最重要一句:
「我投你一票」
每一票都好重要嘛!

我係去立山呀~ 你做乜自己off topic呀?^.^

naruto said...

Wordy:
咁遲至嚟架,無你專業嘅呢票,呢幾日失眠,手心冒汗,仲有頭皮㖭!而家安樂哂。

black lab:
八卦嘛!

Anonymous said...

周影?sorry 又搭訕,我投對家...

naruto said...

l@wbs:
你竟然喺最後一刻投對手一票,等佢唔駛食旦,激氣呀!

你係咪想玩埋一份?隨時歡迎喎!

卡臣 said...

我撐達叔架
eg,晚節不保..好正!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...