Thursday, March 20, 2008

嚇人廣告

我睇廣告見到D醜樣嘢會避開唔睇,拎"咩"面,𨍭台甚至熄機,你地會唔會咁架?

呢兩個唔算太嚇人,睇得好開心㖭!我覺得D演員好正,桶蠔精彩演繹,應該比個奬佢。。。不過實比人投訴
(李派林)


加埋切腸鏡頭,咁大胆,死硬啦!


....................................................................
正題啦
•呢個嚇人
最鬼僧呢系列廣告,水準倒流七十年代,仲人賣夜賣,政府最鍾意蹝立稅人錢


•呢個嚇鬼
電視始終係娛樂,駛唔駛咁真實呀!我怕“醜“架


•呢個嚇到我唔敢睇
搵件"娘娘"蛋散跳嚟跳去,段copywrite唔知想點,由早上九點到下午每節時段都賣,咁死有錢嘅

8 意見:

Anonymous said...

ok la
those ad are not too scary jie...

hang yuen cheung that one is classic...

naruto said...

明刀明槍嚇唔到我嘅,但(一家人系列)我睇親都打冷震,拍攝手法可申請入"世界遺產

甚麼是hang yuen cheung?

Ogake said...

政府d廣告成日都好悶又或者好古怪,仲有D唔押韻既口號,真係攞命。近年以宣傳"基本法"那首歌的MV/宣傳片最要命~除左隻歌爛之外,仲要個個都好似真係好熱愛咁~

naruto said...

ogake:
三句不離爛歌

Anonymous said...

hang yuen cheung 的廣告,勁出名。

http://www.youtube.com/watch?v=vbs-wK28VMw

:P

naruto said...

大陸廣告嚟喎,你睇大陸台架?大陸就更娘都大把啦!

Anonymous said...

You are so out
You don't know abt hang yuen cheung...

it is like you don't know abt Edison & Gill...
Naruto you only know lan songs...

naruto said...

dragon girl:
大陸廣告當年喺上面工作已嚇到慣咗,十個入面九個醜或娘,呢個真係未聽過....我開頭以為跳線

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...