Thursday, March 13, 2008

遊客

今日一早同阿爸阿媽飲早茶,飲完先至十點,但約咗客兩點半傾嘢,幾個鐘,點過好呢?決定今日做遊客,先去文武廟探吓阿爺/婆/公/舅/uncle先;原來不知不覺,已有五名親人搬咗嚟!
見到仲可以攝太歲,快快攝埋;咁大個仔第一次攝,亂哂龍,個廟祝睇唔過眼,逐樣提點。

跟住見到呢個牌,史蹟?WOW


沿史蹟往上行,到達“孫中山紀念館“,以前喺呢區住咗成二十年,但入去都係第一次


一入去就見到好英嘅孫中山彫像


每層嘅玻璃都有唔同嘅彫花,推介


成個館比人嘅感覺好似去咗“傾城之戀"嘅場景咁


展覽品唔比影相,有興趣自己去睇啦!

第二站。。。中區警署
中區警署做緊"再織城市“嘅展覽,呢個一八四零年嘅建築物由警署,法庭同監獄集一身;首次開放,點可以唔睇


遊客不多,我係今日第一個


入面有大量具歷史價值嘅裝飾及文物,喺香港好小見


講番展覽,以城市規劃為主題,部份抽象得嚟幾得意


第一次見到真嘅監獄,原來每間房好細架


外面睇,有大量有倒勾鐵絲網,想逃獄,難LU


展覽期至十五號,要睇就要快手啦!

預告:聽日會上網訂(Chanel Mobile Art)入場券,邉個有興趣?
http://www.chanel-mobileart.com/?lang=zh-tw_ao

9 意見:

supageti said...

閒日本地遊真真不錯 ~ ^_^

Ogake said...

有無去歌賦街食野呀??

Wordy said...

我有,但要夾下日子先

naruto said...

supageti:
係呀!行街小D人,幾hea架!
ps:順風呀!

ogake:
跟住同客食,所以留肚呀!歌賦街有咩好野食?

wordy:
星期六日全爆,得番office hour,我應會下星期三睇,聽日去買飛,去到就搵我啦!

Ogake said...

好多好野渦~要約你去食下先得~~ :)

Wordy said...

well, 我下星期二放假,上午有事忙,傍晚去會展看 HKIFF,中空。

largeheadboy said...

呢條路線好正,搵日跟吓行先!

l.minor said...

原來你2008年巳經到咗呢度, 我2010年先搵到...

naruto said...

l.minor:
大家都係鍾意行下影相,無分先後嘅

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...