Monday, March 10, 2008

春天嚟啦

星期六,陽光普照,長長嘅冬眠終於過去,可以由十個鐘減到九個鐘,落街影吓相先。
通街紅棉開得燦爛,紅得惹火。


幾隻雀仔喺棵樹度食花蜜,食完唱兩咀,特別吱渣,特別開心


跟住走去"自憐淨丸"行吓,影吓蓮花先


比較滿意嘅一張


影影吓已經黃昏,睇嚟要早D起身


百花齊放,唔會再凍啦啩!

11 意見:

Ogake said...

嘩~你訓醒無耐就黃昏架啦~大好青春咁就浪費左啦~~

Anonymous said...

我...我其實暗戀左你好耐,家下秀身成功,先敢同你表白....依...好衰架!!...(矜持中)...

naruto said...

ogake:
青春?仲有咩?

欣宜:
我心目中嘅欣宜尚未修身成功,請努力加倍

黑柴 said...

你真係好鐘意影相喎,由朝影到晚!喺香港我就無咩勁影.你係咪隨身有機?

Ogake said...

我隨身有手機,都影到下相的~~

naruto said...

黑柴:
我係隨身帶相機,咁我又真係鍾意影;
想喺個blog到講吓平日見到嘅嘢!影多D相方便寫blog

naruto said...

OGAKE:
影咗D咩?唔多見你post出嚟

Anonymous said...

啲蓮花影得好靚呀!
你話你最鍾意嗰張,朵花係咪叫「臨益...蓮」呀?

naruto said...

black lab:
連你都爛gag埋呀?
嗰張主題係「魚霧...蓮」呀

Ogake said...

我以為係~"塵肉....蓮"

largeheadboy said...

我都覺得唔會再凍了!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...