Wednesday, March 26, 2008

大霧山半day遊

復活節假期朋友W駕車往荃灣嘅端記飲茶,第一次嚟,我地大鄉里,原來要自己冲茶/攞點心。


茶靚價錢平,話咁快食完。附近行過圈見到“笑貓“同“ON狗“


再驅車往大霧山,泊車後,見到天文台大波波,決定行上山頂;以為好近,都要行粒幾鐘


從山頂望落嚟,好宏呀!獅子山都喺腳下


終於到頂,全港最高(957m),yeah;高山症呀?咁快肚餓嘅


住喺天文台嘅地毯狗


跟住落山打羽毛波啦!



今日相簿

香港紅葉


電線杆


怕醜太陽


空櫈X2


最鍾意呢張。。。萬重山,靚到似國畫

12 意見:

Anonymous said...

的確靚,但係點解係27號嘅?

supageti said...

行完山仲去打羽毛球,強呀!

naruto said...

black lab:
咁細心嘅?打錯啫!
supageti:
強過許文強

Anonymous said...

你個茶杯崩左, 崩口人忌崩口杯!!

Ogake said...

今次行山係咪又係踢拖呀???
喂~你影D相真係幾靚渦,但欠少少人氣呀~~

naruto said...

欣宜:
就係見佢崩先影,一D都唔忌,同我隻門牙天衣無縫

ogake:
今次著鞋架!
人氣值錢過石油氣呀!

largeheadboy said...

咁啱我都在復活節假去過端記
可惜嗰日落大雨行唔到山~~ >_<

naruto said...

largeheadboy:
落大雨即係星期六啦!我地星期日無落雨

largeheadboy said...

老人痴呆,諗咗好耐真係禮拜六。

naruto said...

largeheadboy:
食魚油丸補吓腦啦

卡臣 said...

瑞記..電視介紹過
無車又幾吊腳
我就未去過啦

naruto said...

卡臣:
其實一般,無車唔駛專登去

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...