Sunday, March 16, 2008

08中奬第三回

又中戲飛啦!
今年戲飛抽奬遊戲寄四字中三次,係真係咁好彩,定係無人參加呢?
之前中PS: I love you, 誘心唔怕遲,到今次(迷失愛與罪),兩大甩色型男主演,應該好睇啩!
Ewan Mcgregor前作Isalnd係我喜愛電影之一,對呢套都有D期待...唯一担心個導演Woody Alan



ps:抽唔到嗰套反而係興趣不大嘅(軍雞)
---------------------------------------------------------
觀後感


我只鍾意睇商業片,仲要拍得靚,主角晤靚我基本上都評為爛片!另外,奧斯卡亦係我嘅另類指標,(奧斯卡得獎名單=唔駛睇名單)

今年睇咗五套戲,爛片佔多數;
好片:PS:I love you,美指攞好多分


爛片(小爛):誘心唔怕遲

劇情聊聊地,笑料唔好笑


爛片(中爛):Mist

呢套同朋友有分歧,佢地覺得係好片,我就完全唔投入,攞戲嚟做



爛片(大爛)::異獸戰2

諗住最後一埸會好勁,點知見到兩隻cosplay隻揪,*&##%%^



爛片(特爛):迷失愛與罪
時光倒流好70年代D舊片,woody alan果然勁,剪接散,劇情爛,美指罷工,配樂幾乎無,D演員講哂D對白就得,完全唔駛連戲,....奧斯卡應該會鍾意呢套戲


我今年嘅金草莓名單好快爆滿

3 意見:

Anonymous said...

我淨係睇左"ps I love u" and "Mist"
"ps"唯一要彈係個女角, 勁似男人!!

naruto said...

欣宜:
Mug唔係男人嚟架咩?

卡臣 said...

Woody Allen果套我鐘訛喎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...