Tuesday, March 11, 2008

爛歌金曲鬥一番。。。第九回

上回又得手,比數擴闊至5:3, 興奮呀!


我要連贏三場,請大家以熱烈掌聲歡迎森美同小儀


派台歌"大明星",唱功一流,詞正曲精,大家好好欣賞


歌詞


快D睇埋ogake出咩爛歌,但係投我票

ps:見到投票同回覆爛歌人數越嚟越多,真係要講句多謝哂,肯陪我地癲,我會比心機鬥落去架。

5 意見:

Wordy said...

森美果陣咁月巴既

俾得佢兩條友唱,首歌其實幾正常,唔覺爛噃 :P

Anonymous said...

火影honey, 我可唔可以投票呀?我要投你一票,雖然我覺得okage首歌爛d,但鬼叫佢上星期話我daddy唱爛歌,所以我撐你,橫掂你都輸硬,我做好心,等你唔駛食蛋......哈哈!!

黑柴 said...

森美小儀都唱得幾過癮呀,唔算好西.

linus said...

又係小弟臨門一腳(雖然改變唔到賽果啦)
放假先得閒坐底聽真,投你因為曲詞唱皆求其(冇睇過森小不過就算有睇都唔見得歌詞好有意思)~

naruto said...

欣宜:
嗌我蜜糖,你唔好嚇我呀!快話我知你係邊個。
多謝你一票

linus:
有你一票都無咁down, 多謝呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...